vineri, 5 august 2011

My summer besties

Hello, Sunshine Road.

De fapt, ieri eram pe autostrada Soarelui, azi, la mare. In Vama, pentru ca am cautat ceva neconventional, vreau doar relaxare & nowhere's better than this for me :D Mi-e dor putin de Vama Veche asa cum imi amintesc de ea, linistita, fara turisti, fara hoteluri de 10 etaje.. Oh well, daca stii unde sa te asezi pe plaja, e chiar liniste :D

Ma abat mereu de la subiect cand incep o postare si cred ca asta va enerveaza la culme, I'm sorry!! Vroiam sa va arat ce mi-am carat dupa mine la mare pentru 4 zile :D Bineinteles, din punct de vedere al cosmeticelor, si sa va povestesc si cum le folosesc..

Am facut o poza de ansamblu, tot "portfardul asta" ocupa jumatate de troller. God, il ascund repede acolo, trag fermoarul, ca ma pun copilotii sa platesc mai mult la benzina :)) Le iau pe rand si doar ce consider ca e absolut necesar pentru vara/concediu/excursie la mare, ca pe langa necesar, am mai inghesuit si altele.. whatever :))

  1. Pentru ten, am ales produsele mele preferate. Nu pot sa renunt la crema de la Elmiplant, nici la fdt Vichy, dar nici nu le pot folosi pe ambele ca de obicei pentru ca imi incarc tenul prea mult. Un tinted moisturizer mi se pare perfect si decat sa imi caut unul care sa se potriveasca pielii mele sensibile, mi-l fac singura si il denumesc.. crema mea de vara? Putina crema cat sa ajunga pe tot tenul, mult mai putin fdt decat de obicei, le amestec pe podul palmei, aplic ca pe o crema hidratanta de zi & that's it. Nu imi acopera roseata, dar nu-i problema, la plaja nu ma ia nimeni de sotie :D SPF please? 20, pentru ca nu imi expun tenul la soare.
  2. Blushul mi se pare de nelipsit pentru ca sunt foaaarte alba si par palida. Pana ma bronzez, merg pe nuanta de la ELF Studio, Candid Coral. E un coral foarte discret cu shimmer auriu, perfect pentru pielea semi-bronzata.
  3. Pentru machiajul ochilor, merg pe ideea lui Koko, pentru ca mi se pare perfecta.. Un fard sidefat subtil si putin rimel rezistent la apa, mai mult nu imi trebuie.
  4. Buze? Evit rujul si glossul, o sa ma folosesc de un balsam de la Nivea cu aroma de caspuni, really fresh, dupa ce a stat o noapte la frigider!
  5. Ce folosesc pentru restul corpului? Elmiplant Lotiune cu protectie solara 25. Pentru putinul timp cat il petrec la soare, consider ca e suficient si o aplic ori de cate ori ies din apa pentru ca, desi scrie ca e rezistenta la apa, I don't play. O sa am dupa mine si un spray racoritor antiperspirant (I'm a freak when it comes to that!)
  6. Dupa plaja, nu-mi place sa folosesc o crema speciala pentru ca majoritatea mi se par foarte grase, asa ca raman la o lotiune normala de corp, acum folosesc Elmiplant lotiune pentru tonifiere cu aroma de grapefruit. Pe langa faptul ca miroase extraordinar de bine, imi hidrateaza pielea atat cat am nevoie.
  7. Si pentru ca mi-e frica de insolatii de cand ma stiu, nu uit sa-mi iau dupa mine la plaja palaria de soare (pe care o port numai la mare, nu-mi amintesc sa o fi luat prin oras..) si o pereche de ochelari de soare (chit ca nu vad nimic la o distanta de 5m, macar pot sa spionez lumea pe plaja, which is fun!)
  8. Nu apare in niciuna din poze, daaar la plaja o sa-mi iau si o sticla de apa plata care sa ma ajute sa nu ma deshidratez. Si ca vacanta sa fie vacanta, promit sa pacatuiesc cu Redds' fresh si Redds' cu aroma de lamaie. Can't wait!!

Mi-am luat multe? Eu cred ca e strictul necesar si nu prea as putea sa renunt la unul din produsele de mai sus.. Pe langa astea, in bagajul cu machiaje mi-am mai ascuns si cateva farduri mai inchise si cateva colorate pentru seara. Chiar daca e vacanta, vreau sa arat ok si in poze, sa-mi pot aminti cu drag de vizita la mare de anul acesta.

Pentru ca asta e o postare programata, eu acum probabil.. ma pregatesc de iesit pe faleza? Probabil o sa-mi petrec seara pe plaja, "cascand ochii" dupa stele cazatoare, un lucru care mie imi place extraordinar de mult la mare! N-am vazut in nicio alta parte stele cazatoare, decat vara, pe plaja, noaptea tarziu. Abia astept sa le vanez si anul asta


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.