sâmbătă, 27 august 2011

Let's Talk! - Trends

Hey

Clar, nu am o minte organizata, iar timpul nu-mi permite mereu sa fac ce-mi propun inainte.. In ultimele zile am fost tare aglomerata pentru ca am inceput o activitate draguta la un cabinet si nu prea mai am timp (si nici nervi) sa mai stau la calculator. Funny, right? Ajung acasa atat de obosita incat nici idei pentru postari nu mai am. Thank God, saptamana viitoare ma salveaza niste reviewuri la cateva produse pe care le-am folosit deja de ceva timp si e cazul sa-mi exprim parerea despre ele.. Cateva le-ati vazut deja in sidebar-ul din dreapta.


Stiu ca postarea de let's talk ar fi trebuit sa fi aparut de ieri, dar v-am spus, n-am avut absolut niciun firicel de imaginatie si nu garantez ca ar fi iesit ceva coerent.. Asa ca am luat o seara libera de relaxare si am revenit cu forte noi azi :D Sau nu..

Pentru subiectul de saptamana asta m-am gandit ca ar fi interesant sa vorbim despre trenduri.. In moda, in machiaj, in viata de zi cu zi, ca exista chiar si acolo.. Am auzit in ultima perioada multe prietene care imi spun "Azi ma duc sa imi cumpar niste pantaloni .... pentru ca am vazut ca se poarta" sau "Azi vreau sa ma machiez ... ca am vazut la multe fete si vreau si eu". Totally wrong, din punctul meu de vedere..

In primul rand, in privinta modei, eu una m-am cam plictisit sa vad pe strada fete imbracate la fel. Seriously, "se poarta" harem pants, cu imprimeu floral.. ok, sunt draguti, lejeri, avantajeaza multe fete, dar am vazut in decurs a cateva minute pe aceeasi strada 4 fete cu tinuta asemanatoare! Diferea doar culoarea topului si modelul sandalelor, in rest stilul acelasi. Oare chiar toata lumea are acelasi stil, sau ne imbracam doar pentru ca hainele astea se gasesc pe peste tot si e ok sa "fii la moda"? Apoi mai sunt fetele pe care nu le avantajeaza stilul, forma, materialul sau chiar imprimeul. Floralul nu arata la fel pe toata lumea, panza nu avantajeaza orice forma a corpului.. Si totusi, le poarta, pentru ca.. se poarta.

Acum 1 an cred, incepusera sa se poarte blugii evazati. Pe mine nu ma avantajeaza absolut deloc, cum ar fi fost sa ii port? Doar pentru ca sunt "la moda", nu inseamna neaparat ca mi se potrivesc, asa ca am continuat sa port the skinny ones, desi peste tot gaseam numai evazati. Isn't that logic?

Mai sunt fetele cu color-blocking. Don't get me wrong, imi place "trendul", dar cand persoana respectiva are si cateva cunostinte cu privire la culori, nuante, texturi, etc si obligatoriu, un "ochi" artistic. Nu poti combina rosu cu albastru si sa arate intotdeauna bine! Culori exista putine, dar diferenta o vedem in nuante.. Si sunt atatea fete care nu tin cont de aspectul asta, incat au ajuns sa combine albastru cu verde si, desi in nuantele potrivite, ele arata foarte bine, asociate aiurea, mai bine o lasi balta. Ca exemplu concret, fetele de pe cat-walk, ca tot ne inspiram de acolo ca e "cool", daaaar designerii au tinut cont de nuante!!

Nu ma imbrac dupa un anume stil tot timpul, imi place sa combin mai multe stiluri pentru a ajunge la cel personal.. Bineinteles ca admir multe tinute pe strada, ma inspir si mi-ar placea ca multe dintre ele sa mi se si potriveasca. Dar trebuie sa accept ca nu arat ca alte 100 de fete si trebuie sa adaptez hainele corpului meu, sa aleg din ele doar ce mi s-ar potrivi si sa pun cap la cap tinute care sa ma avantajeze pe mine, sa ma puna in valoare, nu doar sa arate bine sau "sa se poarte".

La capitolul machiaj as zice pas, pentru ca acolo e alegerea fiecareia. Totusi, trebuie sa tinem cont de anumite "reguli" pe care sa le aplicam in cazul formei fetei, ochilor, buzelor, si sa acceptam ca nu orice stil ni se potriveste. Eu de exemplu, n-as putea sa port machiaje foarte colorate in timpul zilei, insa nu le judec pe fetele care o fac. Nu cred ca tine de curaj, ci de stilul propriu al fiecareia. Atata timp cat stilul machiajului se potriveste cu forma fetei, a ochilor, etc, cu personalitatea fetei pe care il poarta, then that's great! Nu mai conteaza ca e un machiaj neutru sau e un machiaj foarte colorat, pentru ca se potriveste cu persoana care il poarta si therefore, arata bine.

Eu ma machiez destul de.. mult, in timpul zilei. Nu foarte puternic, dar imi place sa am un ten cat mai curat, fardul sa arate bine, chiar daca folosesc de multe ori culori neutre si imi place sa aplic de mai multe ori rujul in timpul zilei. Si totusi, primesc remarci ca ar trebui sa o las mai moale, sa fiu cat mai naturala. Am I not? Si totusi incerc sa adaptez formei ochilor mei machiajele din care ma inspir, dar nu tot ce vad ma avantajeaza.

De exemplu, ma inspir mult din machiajele Tanyei Burr (pixi2woo), desi am complet alta forma a ochilor, buzelor.. Dar incerc sa le adaptez, sa arate cat mai bine, sa ma avantajeze, nu sa le urmez pas cu pas, pentru ca nu as arata bine!

Stiu ca e un subiect destul de dificil, pentru ca fiecare are preferintele ei in materie de moda si machiaj, dar atata timp cat cineva arata bine, nu cred ca ar trebui judecat. Dar atunci cand cineva intelege gresit conceptul de "trend", n-ar trebui sa i se spuna? Pentru mine, un trend e un lucru din care ma inspir, nu il preiau, il adaptez si il folosesc astfel incat sa ma avantajeze, nu sa imi scoata in evidenta defectele, de care sunt mai mult decat constienta..

Nu stiu cat de interesant vi se pare subiectul de saptamana asta, pe mine m-a cam chinuit vara asta, iarna e mai greu sa adopte toata lumea acelasi stil, si de obicei, zau daca am vazut asa multe fete imbracate la fel iarna.. Vara parca vad mai des si cu cat mai des, cu atat ma deranjeaza mai tare. Phiu, nu va mai stresez. :D

Imi cer scuze daca nu e prea coerenta postarea, dar am atatea pareri si idei de scris despre subiectul asta ca mi-e greu sa-mi adun toate gandurile. Scriu la ea de dimineata si cu pauze mari ca sa-mi adun ideile, dar tot nu sunt foarte multumita de cum a iesit. However, sper sa intelegeti punctul meu de vedere, desi pe alocuri m-am exprimat ciudatel.


Voi ce parere aveti? Chiar ma intereseaza sa stiu. Vi se pare ca exagerez, vi se pare normal? Let me know :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.