luni, 15 august 2011

#4 Favorite Liner: Avon Super Shock

Hey lovelies!

Vreau sa continui seria de produse "Holy Grail" so far, produsele mele preferate in functie de categoria din care fac parte.. Pe lista, mi-am notat ca urmeaza liner-ul asa ca m-am conformat, m-am gandit, si pana la urma am reusit sa completez si spatiul liber din dreptul lui.

Avon Super Shock Gel EyeLiner - nuanta Black


Pana acum am incercat multe creioane pentru trasarea liniei pleoapei, dar niciunul nu m-a incantat atat de mult ca cel de la Avon. Nu sunt o fana a produselor lor pentru ca am avut parte de niste experiente nu tocmai pozitive cu produsele, dar trebuie sa recunosc ca unele sunt chiar reusite.. Si in cazul de fata, liner-ul gel Super Shock.

Il folosesc de cateva luni (cred ca l-am primit toamna trecuta, dar nu mai tin minte sigur) si a castigat detasat locul de holy grail in cazul creionului de ochi.


LIKES:
  • desi e sub forma de creion, mina e foarte moale si aluneca foarte usor pe pleoapa
  • e foarte pigmentat (see swatch)
  • rezista pana la demachiere in mod eroic! L-am supus unor ore bune de purtat si mi-a placut ca in finalul zilei, arata la fel de curat ca dimineata - nu e waterproof
  • se ascute usor si mina nu se "distruge" asa cum am patit la alte creioane obisnuite
  • pot sa trasez o linie perfecta chiar daca si mana dreapta tot de stanga o trec si chiar daca imi tremura dimineata de somn..
  • e foarte economic (inca nu l-am terminat pe cel de toamna trecuta, dar nici nu il folosesc zilnic)
  • pretul mi se pare mai mult decat ok. 18 lei pretul intreg, 11 lei la reducere..
  • e usor de transportat fata de gel linerele in cutiute.. nu imi trebuie o pensula speciala angled
  • fata de cele in cutiute (n-am incercat nici unul pana acum, dar am citit reviewuri) nu se usuca
  • nu se intinde si nu dispare de pe waterline, ca un liner obisnuit
  • multa lume l-a confundat cu un tus lichid :)
DISLIKES
  • daca trasez din greseala linia stramba sau prea groasa, e incredibil de greu sa-l sterg..
  • trebuie ascutit destul de des (odata la 2 folosiri) daca vreti sa trasati linii subtiri, se toceste destul de usor, mai ales daca e folosit zilnic.. eu l-am folosit cam de 2-3x/saptamana
  • mi-e teama sa nu dispara din catalog :(
RECOMAND? Pentru cele carora li se pare greu de folosit un angled brush, e varianta cea mai usoara, iar calitativ, eu consider isi merita fiecare banut. Categoric o sa-l mai cumpar, sper sa nu dispara prea curand din catalog, mi-e foarte usor sa-l folosesc si nu necesita prea mare indemanare. Totusi, am si spus mai sus, daca trasez gresit, e destul de dificil de reparat pentru ca nu se mai obtine linia perfecta.

Ca pret mi se pare mai mult decat accesibil si il gasiti in cataloagele Avon (evident :))), cateodata la reduceri, altadata la pretul intreg. Se gaseste in mai multe nuante, eu am varianta Black, dar presupun ca si celelalte sunt la fel din punct de vedere calitativ.

cu blitz

fara blitz, dupa ce am sters 1 data cu demachiant obisnuit


Produse cu care am comparat: - toate sunt creioane obisnuite, nu gel!
  • Maybelline
  • NYX
  • Alix Avien
  • ELF
  • Oriflame
  • Rimmel
  • Avon glimmerstick

Voi preferati creioanele obisnuite sau linerele pe baza de gel/crema?


PS: La multi ani tuturor celor care isi serbeaza azi ziua de SF. Maria.

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.