luni, 11 iulie 2011

Tag: What I love about you

Hey, loves!

Stiu ca sunt foaaaarte in urma cu tot ce tine de blog! Am o gramada de reviewuri deja scrise, imi trebuie doar pozele... Evident, le aman de pe o zi pe alta pentru ca am avut o multime de lucruri de recuperat dupa sesiune. Pe langa faptul ca am dormit cate 12h in ultimele 2 zile, am preferat sa las deoparte calculatorul si sa stau putin pe afara. God, e cald!

sursa foto: tumblr.com

Aveam de facut un tag, majoritatea dintre voi il stiti deja "What I love about you". Am fost taguita de 2 fete, Koko si Anda, la amandoua la categoria "If you could be best friends with a blogger, who would that be".. Multumesc ca m-ati pus si pe mine acolo, as you may know, sentimentul e reciproc! :*

A venit si randul meu sa completez intrebarile.. Nu am mai cautat sa pun pozele fetelor, pentru ca le stiti deja, dar le-am taguit linkul pe numele fiecareia :D

Here it goes!

Which blogger would you trade hair with?
Ligia.. Imi place tare mult stilul si culoarea si sunt curioasa cum mi-ar sta cu un bob asimetric :D


Whose blog do you read first?
Pe lista blogurilor pe care le urmaresc, primul blog al carei ultime postari mi s-ar parea interesanta :)


Who has the best style?LinkNookie! O "urmaresc" inca de pe Polyvore, apoi i-am descoperit si blogul.. Imi place tare mult, desi nu e deloc pe stilul meu personal :)


Favorite blogger who lives in another country
Nu e chiar bloggerita, dar o sa o aleg pe Tanya Burr pentru ca o urmaresc cel mai mult.


Someone you feel you can rely on
Corina, pentru ca da niste sfaturi foarte bune; Camelia, pentru ca mi se pare o persoana care a trecut prin multe iar daca ii cer sfatul, sunt sigura ca mi-l da; Koko pentru ca imi place mult cum gandeste si e directa :D si Iulia Badita, pentru ca e foarte sigura pe ea si imi inspira multa incredere :)


Who do you think has great confidence? Iulia Badita mi se pare o fata foarte puternica si sigura pe ea.

If you could be best friends with a blogger, who would it be?
Koko, Anda, Anca, Iulia, Choco, Adina, etc. Toate sunt niste fete minunate si cred ca m-as distra pe cinste cu fiecare dintre ele :D


Who has the cutest blog name?
Shopperita!!! Mi-a luat cateva zile pana am descoperit cum o cheama, dar tot nu pot sa-i spun pe nume, si-a ales un pseudonim foarte dragut!!


Who would you love to go shopping with?
Shopperita, cand nu respecta Project Pan-ul :)) cu Anca, de pe boohoo :D si Koko la accesorii!


Who have you followed since the beginning? Iulia Badita (first one I've ever read), Shopperita.


Who has the prettiest smile?
Adina (Little D) are un zambet atat de cute!! Si imi inspira multa multa bucurie :D

Who would you want as a big sister?
Damn, mi-e greu sa aleg.. Cred ca Anca Buzea :D


Who do you always learn something from?
Anca Buzea si Corina (Pasagera). De la Anca, am invatat multe tehnici usoare de machiaj si idei foarte dragute, simple si de efect :) Exactly my style. Iar Corina e o permanenta sursa de informatie sigura si mereu cand i-am cerut ajutorul, mi l-a dat :D


Whose blog is the most creative?
Mi-e greu sa aleg o singura persoana pentru ca stiu cata munca se depune pentru ca un blog sa arate bine, dar o aleg pe Koko, pentru ca dedica foarte mult timp pentru editari si pentru ca postarile ei sa fie atat de variate (tips&tricks, ootd, lotd, taguri, etc) Si mi-e dor de postarile Ramonei pentru ca mereu gaseam diferite paragrafe pe care mi le salvam sau le scriam pe sticky notes, ca sa le retin :)


Mi-a facut mare placere sa ma gandesc la fiecare intrebare si am vrut sa aleg mai multe fete pentru fiecare categorie.. Am incercat sa fiu cat mai sincera posibil & I hope you like it :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.