duminică, 31 iulie 2011

Sunday's Post & Music

Hello sunshine!!

sursa foto: Bruno, FB Adoptii la distanta

Azi n-am vrut sa postez Sunday's Post-ul pentru ca mi se pare ca in ultima perioada am prea multe random posts.. Pentru saptamana viitoare am insa mai multe planuri, problema e sa am timp. Stiu ca sunt in vacanta, si stiu ca teoretic ar trebui sa am timp, dar in momentul de fata, parca toate se aglomereaza in aceeasi zi; sau poate ma grabesc eu sa fac prea multe intr-un timp prea scurt. Sper ca saptamana viitoare sa imi revin pentru ca am multe multe idei pe restant..

Anyway, stiu ca random-ul meu nu e prea interesant (e vreodata?) in momentul de fata, asa ca ma limitez la Sunday's Post si la o melodie draguta, pe care am descoperit-o intr-unul din serialele pe care vi le-am prezentat ieri in top 5.

AH!! Era sa uit!! Miercuri 03.07 03.08 (you have got to be kidding me, nu stiu luna, dar suntem in 2011 sigur :))) e ultima zi pentru a va inscrie in giveaway-ul Sigma.. In seara asta le voi da un mail sa ma asigur ca inca mai trimit premiul si o sa va tin la curent. Din cate am observat, sunt destul de deranjati de faptul ca multe inscrieri in programul de afilieri au fost pe baza de profil personal de Facebook, si pe buna dreptate. Trebuie sa si muncim ca sa primim..

Azi e ultima zi si din campania Dailies AquaComfort Plus, maine voi face un update complet la intreaga campanie plus un review la lentile. Tot maine va anunt si de cum puteti incerca lentilele in opticile medicale.


|Am văzut| From Prada to nada |Am ascultat| Brooke Eliott & Jaime Ray Newman - I want you to want me |Am citit| o carte pentru restanta |Am făcut| curatenie |Am mâncat| friptura la gratar cu cartofi taranesti |Am băut| cappuccino |Am gândit| ca trebuie sa ma mobilizez mai repede |M-am bucurat| ca mi-am primit paleta Oh So Special |M-am enervat| ca nu mi-am dat seama la timp cand trebuia sa pun stop.. |Mi-am dorit| Sa plec la mare |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| Ca sunt o delasatoare care nu isi da seama ca mai are putin timp pana la restanta si sta si se uita la seriale in loc sa citeasca din alea 800 de pagini pentru miercuri! (lucru pe care il stiam deja, dar tot m-am mirat :)))


Va las si melodia de care va vorbeam mai sus. O canta Ben Feldman, "Fred" din Drop Dead Diva.




I know it sounds funny, dar imi dau seama din cum am scris ca am o intonatie trista.. I need to pull myself together!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.