duminică, 24 iulie 2011

Sunday's Post & Music

Hey! :D

Quicky post, azi merg intr-un family trip pana la Sinaia, asa ca postarea e programata, Sunday's Post-ul e mai mult un week post :) Muzica am editat-o tot aseara, you'll get the point.

|Am văzut| Drop Dead Diva - primele 5 eps |Am ascultat| Amy Winehouse - Back to black |Am citit| Vis in alb, Nora Roberts |Am făcut| omleta de vara (cu tot felul de legume :)) |Am mâncat| peste prajit |Am băut| bere neagra :"> |Am gândit| Ca lumea judeca mult prea devreme pe cineva, generally speaking |M-am bucurat| Ca am plecat intr-un family trip |M-am enervat| Ca nu mai am balansoar in care sa ma relaxez din cauza furtunilor! |Mi-am dorit| Sa plec la mare |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| Ca iar a plouat azi noapte..


Stiu ca probabil ati citit pana acum pe zeci de bloguri vestea despre moartea lui Amy Winehouse. Nu, n-am fost fana si n-o sa fiu acum, dupa ce nu mai e, dar ii ascultam melodiile si ma regaseam de multe ori in versurile pe care le scria. Daca se droga, urca pe scena beata sau iesea de la dezintoxicare si isi lua prima doza, I don't actually care. Nu m-as fi dus sa o vad intr-un concert, dar asta nu inseamna ca nu ma pot bucura de muzica pe care o crea. Imi pare rau pentru ea, pentru ca avea un talent frumos. Cel mai des ascultam Back to Black, Valerie si melodia pe care v-o propun pentru duminica asta. Enjoy & have a great Sunday!





Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.