sâmbătă, 30 iulie 2011

My Top 5 TV Shows

Happy Saturday!!

De ceva vreme incerc sa-mi tot amintesc sa fac postul cu my top 5 seriale pe care le urmaresc, dar mereu, absolut mereu, uit.. Sau se gaseste de fiecare data altceva de scris si il pun pe lista de Upcoming, dar acolo ramane de fiecare data (lista de Upcoming o gasiti in sidebar-ul din dreapta, pe blog). N-am vorbit niciodata despre seriale pe blog, so this is a first :D

Asa ca azi imi iau inima in dinti si incep sa scriu despre cele 5 seriale pe care le urmaresc/le-am urmarit de-a lungul timpului si au intrat in topul celor preferate :)
Am inceput sa urmaresc seriale abia cand am intrat la facultate, candva prin anul 2, probabil de plictiseala si mai ales de "pierdut-timpul-cand-trebuie-sa-invat-si-n-am-niciun-chef" :)) Asa ca nu am o lista prea mare din care sa aleg un top 5, DAR chiar daca nu am vazut 6 sezoane dintr-un serial, l-am adaugat pe lista de seriale "incercate".

Here's the top (incep in ordine descrescatoare):


5. Lie to me

Nu cred ca se mai difuzeaza, cel putin eu am ramas undeva la sfarsitul sezonului 3. L-am abandonat pentru ca la un moment dat a devenit plictisitor. La inceput, cazurile erau foaaarte interesante si imi placeau, apoi totul a parut doar de ocupare a timpului liber si mi-am pierdut si eu entuziasmul.

Storyline: un doctor in stiinta citeste microexpresiile faciale ale infractorilor.
I like: ideea mi se pare originala si extrem de interesanta, chiar am incercat sa o aplic in viata reala, obviously n-a mers :)) Mi-a placut personajul principal, stilul si felul de a se purta.
I dislike: it's boring.. Odata ce prinzi ideea actiunii, devine plictisitor si totul e deja previzibil.
Personaj preferat: Lightman.


4. Pretty Little Liars (2010)

In momentul de fata, ruleaza sezonul 2.. Seamana destul de mult cu Gossip Girl (sau cel putin asa s-a vrut initial), dar difera mult contextul si mai ales actiunea. Personaje diferite, ocupatii diferite.

Storyline: 4 prietene incearca sa elucideze misterul mortii unei prietene comune.
I like: faptul ca personajele sunt fete normale, imi place sa vad tinutele, machiajele naturale, iar actiunea e chiar captivanta. Who's A?!
I dislike: ca se intinde ataaaat de mult. Ceea ce s-ar vrea sa fie o actiune incurcata, mie mai mult mi se pare invartita pe toate partile si sucita in toate directiile :|
Personaj preferat: Hanna.


3. The Vampire Diaries

I could watch this 24/7 :)) In prezent, serialul a ajuns la sezonul 2, urmeaza 3 din toamna.. Actiunea se bazeaza pe cartile scrise de L.J Smith, cu acelasi nume si are ca personaje principale 2 frati (vampires!) si 1 fata (human). Am inceput sa vad serialul la insistentele unei prietene, m-am plictisit ingrozitor la primele episoade, dar actiunea devine din ce in ce mai interesanta, iar producatorii au stiut cum sa faca totul sa para pregatit de la bun inceput (which I guess it was not :D) Cine asteapta cu nerabdare sezonul 3 in septembrieeee?!

Storyline: 2 frati (vampiri) se lupta pentru dragostea unei muritoare.
I like: actorii, faptul ca povestea e de 131329 ori mai interesanta decat Twilight, iar scriitorii au incurcat povestea de dragoste dintre cei.. 3, cu actiunea propriu zisa si efectele speciale. My most fave: faptul ca personajele formeaza cupluri total opuse :D
I dislike: ca nu prea au mai ramas humans pana in momentul de fata, majoritatea au puteri supranaturale. Not that I complain, dar Elena (personajul principal) e singura care a mai ramas asa cum a inceput :))
Personaj preferat: Bonnie.


2. Drop Dead Diva (2009)

Multumeeesc Iulia pentru recomandare! Nu mi-au placut niciodata serialele cu avocati, dar cand am inceput sa urmaresc Drop Dead Diva, habar nu aveam ca ma arunc in sala de judecata! In prezent, se difuzeaza sezonul 3, eu abia l-am terminat pe 2 :) Seamana destul de mult cu Ally McBeal, dar are la baza o idee pe care eu o gasesc mult mai interesanta. Desi poate trece drept SF, I like to get in the game, si sa cred ca e posibil sa se intample asta :D

Storyline: Un model moare intr-un accident de masina si se reincarneaza intr-o avocata de succes.
I like: Stacy :)) Personajele, in general, sunt foarte simpatice, actiunea interesanta, iar fiecare episod are anumite situatii din care putem invata cate ceva. Imi plac tare mult glumele, I just laugh my assy out :))
I dislike: ca genul asta de seriale nu prea prinde publicul, iar de Drop Dead Diva nu am auzit niciodata pana sa-mi fi spus Iulia. I so hope they don't end it :(
Personaj preferat: Stacy.


1. Gossip Girl (2007)

M-am gandit, m-am razgandit, sa-l pun pe 1, sa nu-l pun? Well, a fost primul serial pe care l-am urmarit si de altfel singurul serial al carui prim sezon l-am vazut in 2 zile! Episod dupa episod, nu puteam sa il las! In toamna urmeaza sezonul 5, abia il astept.. Din cate imi amintesc, unul din cele 4 sezoane deja difuzate m-a plictisit ingrozitor, dar ma bucur ca nu l-am abandonat si am rezistat pana la sezonul prezent.

Storyline: viata unor tineri din high-class in New York
I like: everything! Personaje, decor, actiune, actori, cadre, peisaje, orasul in care se desfasoara! Faptul ca nu are o actiune prea ampla si uneori trasa de par la propriu, nu ma impiedica sa il urmaresc de fiecare data cu aceeasi nerabdare.
I dislike: Sezonul 5 ar trebui sa fie ceva interesant, pentru ca deja subiecte nu prea mai sunt, lumea incepe sa se plictiseasca, daaaar remember cum s-a terminat 4? :D
Personaj preferat: Serena.

That was it :D Am avut totusi de ales din mai multe seriale decat credeam eu, dupa ce le-am scris pe toate pe hartie, am reusit sa fac topul imediat..


Voi ati urmarit vreunul din serialele de mai sus? Mi-ar placea, daca vreti, sa imi lasati comentarii cu un mini top 5 al serialelor voastre preferate, sau macar locul 1 :D
surse foto: click pe fiecare.

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.