duminică, 5 iunie 2011

Sunday's Post & Music

Hey!!

In sfarsit in weekend a fost frumos afara! Ma saturasem putin de caldura inabusitoare cu nori si ploaie cand te astepti mai putin :| Asa ca ori e cald cu soare, ori ploua, dar e frig :)) M-am trezit binedispusa zilele astea, desi am un teanc de foi de invatat, dar m-am trezit cu chef de lucru (?!) si am avut ceva spor! Yey!


|Am văzut| Scrubs S01E07 |Am ascultat| Zaz - Je veux |Am citit| cursuri... |Am făcut| putina organizare in camera & I feel better! |Am mâncat| legume cu salata de ardei copti |Am băut| Pepsi (nuuu!)|Am gândit| ca trebuie sa recapitulez neaparat ce am invatat pana acum |M-am bucurat| ca am avut spor la citit |M-am enervat| am fost chiar foarte calma |Mi-am dorit| sa ies in parc, dar n-am avut cu cine :( |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| ca am avut spor?! rar se intampla asta :))


Nu am mai pus de mult o melodie asa ca m-am gandit sa ma scotocesc pe Youtube, prin videos pe care le-am "fave-uit" si sa vad ce ar fi dragut sa postez. N-am gasit una anume, dar mi-am amintit intre timp de o melodie pe care o ascultasem (nu mai tin minte exact unde) dar care mi-a placut mult mult de tot.. Abia apoi am aflat ca de fapt interpreta e cu multi ani inainte de industria asta.. recenta, iar melodia de fapt e un remix al originalului din Love Story. I loved it anyway si inca imi mai place, dar remixul.




La sfarsit de post, vreau sa va rog, daca aveti rabdare, sa cititi un post foarte impresionant despre povestea unei fete cu medicii dermatologi, in tratarea acneei. Pe mine m-a impresionat profund felul in care isi spune povestea si intamplarile si situatiile prin care a trecut. Credeam ca eu am probleme mari, care nu au rezolvare, dar am ajuns sa-i admir pe cei/cele care au atata rabdare sa indure ceea ce a indurat ea.
Articolul ei il gasiti AICI.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.