joi, 30 iunie 2011

NOTW: Yellow sun

Hey!!!

Cred ca ati vazut si voi ce zile mohorate de vara am avut in ultima saptamana, asa ca m-am gandit sa va "luminez" putin cu un NOTW. Nu le mai am colorate asa, pozele sunt de acum 2 sau 3 saptamani, dar m-am gandit ca v-ar placea sa le vedeti :) \

Oja folosita: Flormar Neon N006

Am doar cateva lucruri de precizat cu referire la oja:
  • Nu este deloc opaca, am aplicat 3 sau 4 straturi
  • Daca nu folositi un base-coat puternic, oja galbena pateaza unghiile foarte rau.. (ale mele si acum sunt putin galbene)
  • Nu stiu exact cat rezista, eu le-am sters dupa 2 zile ca aveam un examen oral


Am adaugat o noua categorie in dreapta, si anume "Upcoming.." in care va anunt ce postari urmeaza sa fac (majoritatea sunt reviewurile pe care le programez in functie de cat folosesc produsul respectiv)

Momentan sunt in ca in sesiune, mai am saptamana viitoare si gata! Abia astept sa termin, sa-mi iau si eu o vacanta binemeritata. Pana atunci, o sa postez mai rar, cum probabil ati observat deja :(

Have a great day!!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.