miercuri, 1 iunie 2011

NOTW: My world would be violet without him

Hey

Nu am mai facut un NOTW de ceva vreme, dar in ultimele saptamani am folosit mai mult oja rosie cu care credeam ca am facut deja o postare, dar cand am cautat n-am gasit nimic :| It must have slipped somewhere, dar promit ca saptamana viitoare, I'll go back to red si fac si postarea cu pricina :)

Saptamana asta am vrut sa incerc noua inventie, stiti deja ca aveam o oja de la Avon, violet inchis, Midnight Plum, din gama normala. Mi se consumase & as some of you know, m-am pus cu capul pe ea, sa o fac un violet deschis. Asa ca am luat o oja alba de la Farmasi si am inceput sa colorez :)) Nu iesise cine stie ce, si cum deja era pe sfarsite, am zis sa mai fac un experiment si am mai adaugat din oja alba + putin dintr-o oja albastra. A iesit o nuanta ok, si cantitate cat sa-mi ajunga alte 3 luni de acum in colo :))

Sorry for the bla bla bla part, azi am fost privata de vorba :))


Keep in mind ca initial, oja era un negru cu reflexe violete.

Da, stiu ca am 2 nereguli in poze:
  1. Nu reusesc niciodata sa-mi dau cat mai aproape de baza unghiei fara sa ma patez, iar de sters, imi tremura mainile si imi stric toata manichiura. Nu trebuie sa fie perfecte, pana la urma mi le fac acasa, nu la salon.
  2. Nu sunt uniform lucioase. Why? Pentru ca niciodata nu am rabdare sa se usuce oja (si asta e chiar groasa) si nici nu se usuca vreodata indeajuns de repede incat sa fie ok atunci cand e momentul de somn. Asa ca de cele mai multe ori, am imprimat pe unghii modelul inconfundabil de cearceaf :)) Dupa cateva zile se uniformizeaza, pozele le-am facut a doua zi dupa ce-mi facusem manichiura.
Puteti sa faceti abstractie de lucrurile astea 2? Mici? Neglijabile? ;;) Multumeeesc :))

Stiu ca a venit vara (I can feel it!!) si ca ar fi mai potrivite nuante mai deschise pentru unghii, dar asa aveam chef sa folosesc oja asta incat nu mi-a mai pasat de "summer feeling" & I went for it :D Voi ce parere aveti?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.