joi, 2 iunie 2011

Haul: Avon & NYX

Hey!! :D

Nu m-am abinut saptamana trecuta si cum am prins un catalog de la Avon, am si sarit pe comanda :D Ce-i drept, am fost destul de reticenta si m-am oprit relativ repede :)) De ce, n-as stii sa va spun, cert e ca doar cateva produse mi-au facut cu ochiul, si oricum aveam eu in gand sa incerc un project-pan. Nu sunt sigura ca as rezista mai mult de 2-3 saptamani, dar cred ca o sa incerc. O sa va anunt pe larg atunci cand ma voi hotari ca sa am o garantie ca am spus si altcuiva si sa ma simt oarecum obligata sa-l indeplinesc.

Anyway, ce mi-am comandat din catalogul Avon:
  • Lotiune de corp Avon Naturals cu capsuni si guava (8 lei - oferta 3 la 24 lei)
  • Mascara Super Enchanted (13 lei)

Lotiuni de corp de la Naturals am mai avut, nu pot sa spun ca mi-au placut intr-un mod deosebit, dar au fost ok :) Am vrut sa o incerc pe cea cu aroma de capsuni si mi-am comandat, impreuna cu fetele, ca sa profitam de oferta de 3 produse la 24 de lei.. La prima folosire, mi s-a parut foarte buna, parfumata, hidrateaza foarte bine si lasa pielea usoara, nu o simt deloc incarcata sau grasa. O sa ii fac un review detaliat, cred. Ultima poza e ca sa vedeti cam cat de mare e, are 200 de ml.


M-am hotarat sa nu mai investesc atat de mult in rimel pentru ca il folosesc zilnic si am ajuns la concluzia ca un rimel de 15 lei e la fel de bun ca unul de 31 :| Daca nu si mai bun. La prima folosire, am fost foarte multumita de cel de la Avon, si parca nici nu aveam mustrari de constiinta pentru cei 13 lei pe care ii dadusem, asa cum m-am simtit dupa ce mi-am cumparat si a 3a sticluta de Maybelline Colossal. Si am scapat si de "picatelele" alea negre care cadeau din Colossal! I feel so much better. O sa se consume la fel de repede ca si Maybelline si probabil ca va trebui sa-mi cumpar un alt rimel peste 3 luni, but hey! 15 lei la fiecare 3 luni nu e chiar o paguba :D



Am profitat si de oferta de -30% reducere de la Makeup-Shop.ro si transportul gratuit prin Posta Romana si mi-am comandat 3 creioane de ochi NYX. Mi-am ales nuante asemanatoare, dar fiecare are ceva special :) Un creion a fost in jur de 5 lei.
  • Moss
  • Taupe
  • Teal

M-am asteptat ca Moss sa nu fie sidefat, dar nu ma deranjeaza, e un verde frumos (desi pe site parea oarecum gri). Taupe nu se vede foarte bine, dar il folosesc ca baza pentru machiaje naturale.. Iar Teal mi se pare cea mai frumoasa nuanta dintre toate 3. E foarte pigmentat, perfect mat & the greatest colour ever!!!

Am incercat sa fac si un mic swatch, desi este poza facuta cu blitz, culorile sunt cat mai apropiate de realitate posibil :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe
laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.