vineri, 17 iunie 2011

Giveaway - deadline & update!

Heyyy!! :D

Am incheiat giveaway-ul like I said, mai tarziu decat trebuia, but oh well.. Asa ca nu voi mai lua in considerare alte comentarii la postarea respectiva, decat cele care sunt in imaginile de mai jos :) Am postat azi imaginile ca sa vedeti clar cu ochii vostri listele, va rog mult daca vedeti vreo neregula, please let me know :D Mi-a luat ceva timp pana sa le fac, cum reusesc fetele care au 200 de inscrieri?! I admire you!

Oricum, va multumesc ca ati participat si sper ca duminica, cineva sa se bucure ca a castigat pensula de la Sigma, for real.. Sper ca random sa o "dea" cuiva care isi doreste cu adevarat produsul & I trust him on that :))

Ah, one more thing.. Am hotarat sa aleg castigatoarea prin list randomizer, tot pe random.org, dar vreau sa amestece el intrarile, nu sa fie una dupa alta, de exemplu, o fata sa nu aiba 2 intrari una dupa alta, ci 2 sanse sa fie aleasa prima.. I hope I made my point.. Oricum o sa vedeti duminica exact cum aranjeaza List Randomizer pe random.org




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.