marți, 14 iunie 2011

#2 Favorite concealer: NYX Concealer in a Jar

Heyyy!! ♥

In primul rand, sa nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul organizat cu Sigma, AICI! :) Mai aveti timp pana pe 17 iunie, inclusiv :)

Revin cu produsele care imi plac cel mai mult si a venit randul concealer-ului :) Sau corectorului, ca si asa mi-e greu sa-l pronunt in gand cand il scriu :))
Nu am incercat multe pana acum, asta e de fapt al 2lea pe care l-am achizitionat ever, dar mi-a placut atat de mult incat am ajuns sa il folosesc zilnic si acum cu greu ma mai despart de el :D

Favorite concealer:

NYX Concealer in a Jar - nuanta Light


Nu i-am facut niciun review ever, si imi pare rau. Acum cutiuta e pe terminaet, deja am ajuns la baza ei, daaar urmeaza sa imi achizitionez o a doua, undeva la inceputul lui iulie :) O sa va povestesc la final despre ce e vorba..



LIKES:
  • are o textura cremoasa
  • acopera incredibil de bine!
  • se intinde foarte bine
  • nu usuca pielea din jurul ochilor
  • exista o multitudine de nuante din care va puteti alege
  • pretul?! eu l-am luat cu 16 lei, pe siteurile din SUA costa 15 lei..
  • gramajul e destul de mare (o cutiuta mi-a ajuns 8 luni - folosit cam 6 zile/sapt)
  • rezista aproximativ 7-8h (pentru mine e un plus..)
  • lasa pielea sa respire; l-am folosit si pentru unele semne de pe fata si nu am avut probleme..
  • este hipoalergenic
  • e perfect mat!

DISLIKES:
  • se strange in pliuri, dar daca folossc o pudra light pe deasupra, se fixeaza pentru 7-8h (like I said :D)
  • nu reusesc sa ma obisnuiesc cu pensula, asa ca de obicei il aplic cu degetul si mi-e destul de greu sa igienizez produsul, se si vad cateva firicele de la pensula in el :|
  • strict pentru al meu: e o nuanta putin cam deschisa pentru mine
  • nu se gaseste usor.. si deloc in Romania :(

Desi e al 2lea produs de acest gen pe care il incerc, imi place foarte mult si nu cred ca o sa renunt la el prea curand. Cred ca cel mai mult imi convine raportul calitate/cantitate/pret. Ceea ce reuseste sa faca, mie imi place si consider ca este suficient pentru ce imi trebuie mie. Like I always said, nu ma intereseaza produse high-end pentru ca nu sunt make-up artist, ceea ce folosesc sunt produse zilnice, dar am pretenia sa fie bune, macar pentru ceea ce imi trebuie mie. Nu firma e importanta, ci cat de bun e produsul pentru nevoile fiecareia dintre noi.
Va spuneam ca l-am folosit si pe ten, well, e cam singurul produs, in afara de fdt si blush, pe care am indraznit sa il incerc si pe unele zone de pe ten si nu mi-a cauzat nicio problema.

RECOMAND? Din nou va zic, personal, da.. Pentru tipul meu de ten am inteles ca este recomandat tipul asta de corector, in cutiuta, si intr-adevar, se vede..

O sa va las si cateva swatchuri, pozele sunt facute la lumina artificiala, dar am incercat sa surprind cat mai bine nuanta :D Se vede mult mai bine in borcanel decat pe mana mea, dar va las si pozele, oricum :) - nu are deloc particule sclipitoare in el, asa se vede din cauza blitzului..


Produse cu care am comparat:
  • Avon Invisible Light Concealer (review aici.)

Voi ce corector folositi si care v-a dezamagit cel mai mult?


PSSSSS:
Vreau sa le multumesc lui Choco si Cameliei pentru bratara minunata pe care am castigat-o la un concurs organizat de ele :) (cea portocalie impletita cu charm) I just love it, am tot vrut sa scriu asta, dar tot am vrut sa prind o poza cu bratara, n-am reusit :|
& thank you Choco for being so thoughtful with me! :) - datorita ei o sa imi pot achizitiona iar cateva produse dragi de la NYX :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.