vineri, 3 iunie 2011

#1 Favorite foundation: Vichy Aerateint Pure

Hey

V-am intrebat intr-un post anterior daca v-ar interesa sa incep o serie de postari cu produsele mele preferate pentru fiecare utilizare, like fdt, mascara, crema de fata, lipgloss, ruj, oja, etc. N-am prea stiut cu ce sa incep, dar cum mai aveam un anunt de facut cu referire la fdt, m-am gandit sa incep cu el :)

First of all, poate mai tineti minte (de acum 100 de ani cand postasem ultima data) ca imi cautam disperata fdt de la Vichy la un pret mai redus. Dupa ce am ratat cateva blog sales foarte bune, mi-am luat inima in dinti si am mers la farmacie sa caut fdt. (cel pe care il aveam initial a fost primul de acest gen, primit cadou in urma campaniei Vichy pe bloguri, de la Iulia Badita) Am cascat ochii si am vazut un pret de aproape 80 lei.. (ce mi-e 80, ce mi-e 78,2?) Nu prea puteam sa renunt la el, mi-a facut atat de mult bine si e singurul fond de ten care chiar imi sta bine pe ten, fara sa para masca.. Dupa ce m-am plans peste tot ca nu mai gasesc nicio reducere la Vichy in farmacii, Mirela Niculai a fost draguta si m-a contactat.. Avea fix nuanta care imi trebuia, fix gama pe care o cautam.. si pretul 60 de lei! :D Mi s-a parut un gest frumos din partea ei, avand in vedere ca fdt era nou, nefolosit ever, cand am ajuns acasa am dat eu prima data pe pompita cu fdt.. Vroiam sa ii multumesc si prin intermediul blogului pentru ca pana la urma m-a scutit de o cheltuiala mai mare, iar acei 20 de lei salvati i-am putut folosi lejer pentru altceva :)

And now, let me introduce you to THE one :))

Vichy Aerateint Pure Fluide 23 Clair Ivory


M-am gandt mult cum sa fac postarea cat mai structurata pentru a fi mai usor de citit si cu cat mai multe informatii utile. Like I said, doar prezint produsul cu plusurile si minusurile lui, nu este un review complet! La produsele la care deja am facut review, voi specifica, cu link :D



LIKES:
  • nuanta mi se potriveste perfect (subton galben)
  • acoperire medie
  • aspect natural al tenului
  • personal: ramane intact suficient (maxim 6 ore)
  • consistenta fluida il face usor de aplicat
  • nu se strange in zonele uscate ale pielii
  • pana acum il incercasem doar iarna/primavara (din noiembrie pana in mai) dar pentru mine se comporta minunat si in zilele de vara, cand e foarte foarte cald afara (I barely feel it on my face!)
  • nu incarca porii, dar nu l-am lasat niciodata pe ten mai mult de 10, exceptional 12 ore.
  • desi nu cautam asta la un fdt, are SPF 20 and trust me, cand simt soarele asta pe ten, le multumesc mereu celor de la Vichy ca nu trebuie sa imi cumpar si o crema cu protectie solara, in plus fata de fdt!
DISLIKES:
  • dupa cateva minute de la aplicare, nuanta are tendinta de a se inchide (devine un bej putin mai inchis decat este initial - se observa in swatch, acolo unde am intins)
  • mirosul - oarecum de alcool
  • fata luceste dupa aproximativ 4 ore, dar nici nu folosesc pudra (and never will :|)
  • nu rezista la transfer nici daca aplic foarte putin (se ia pe telefon, haine, deget, orice ating putin de ten)
Nu cred ca exista un produs care sa nu aiba cel putin un punct in minus, indiferent cat de bun il consider si indiferent cat de mult bine imi face, intotdeauna incerc sa ii gasesc si punctele slabe, ca sa fiu cat se poate de sincera. N-as putea sa spun ca e chiar my holy grail pentru ca sunt convinsa ca mai sunt multe fdt la fel de bune sau poate chiar mai bune decat acesta, but so far, si din cate am incercat pana acum, fdt de la Vichy Aerateint mi se pare cel mai potrivit pentru tipul meu de ten, problemele cu care se confrunta (tendinta acneica + semne vechi) si e suficient de bun pentru ceea ce il folosesc.


RECOMAND? Personal, da. Dar stiu multe alte persoane care nu au fost deloc multumite de el si carora le-a mers mai bine cu varianta crema a aceluiasi fdt (Aerateint Pure Creme) sau cu alte fdt Vichy, din alte game. Pentru persoanele cu ten uscat nu mi se pare prea indicat pentru ca este destul de lichid si s-ar putea sa usuce si mai mult tenul, dar nici nu il consider exceptional pentru persoanele cu ten foarte gras pentru ca, like I said, dupa cateva ore mie incepe sa-mi luceasca fata (fara sa folosesc pudra!) desi am ten mixt, alternante de portiuni uscate cu portiuni normale si gras in zona T (God, am I a strange one?!). Sunt abia la a 2a sticluta si inca imi place, lucru care se intampla rar, un singur fdt am achizitionat si a 2a oara si atunci m-a dezamagit.

Produse cu care am comparat:
  • Maybelline Affinitone Mineral (21)
  • Maybelline Affinitone (14)
  • Avon Calming Effects (Almond)

Care e fondul vostru de ten preferat?


La sfarsitul fiecarui post de acest gen m-am gandit sa va pun si voua intrebarea respectiva, ca sa aflu si parerile voastre si produsele de genul respectiv care va plac :D Who knows, asa poate mai gasesc si alte produse pe care sa le incerc, desi cu greu ies din my comfort zone, once I get there :))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.