duminică, 15 mai 2011

Sunday's Post

Hello!! :D

Hope you had a great weekend, mine surely was! :D Am fost azi noapte la Noaptea Muzeelor, bineinteles ca n-am apucat sa vad tot ce programasem cu fetele, dar am reusit macar o mica parte din lista :D A fost pentru prima data cand am mers & it was fun.. Mi-am mai pus pe lista niste muzee unde vreau sa mai merg, pentru ca imi pare rau ca le-am ratat, but hey, tot acolo raman :D

Nu ma intind prea mult la vorba pentru ca sunt cam in intarziere cu pregatirile pentru maine, you know, pentru facultate.. Si deja e foarte tarziu. Asa ca am intrat pentru cateva minute sa scriu Sunday's Post-ul, nothing special, sa va anunt ca maine (desi tarziu) vreau sa public si postarea cu April's Faves si sa va las si 2 imagini draguteee cu cineva de care v-am spus mai demult.

|Am văzut| Scrubs, season 1, primele 3 episoade |Am ascultat| Oh Land - Wolf & i |Am citit| un pliant de la Muzeul Bellu |Am făcut| curatenie generala si organizare in casa |Am mâncat| inghetata pe bat |Am băut| apa|Am gândit| ca vreau sa merg la Observator (nu stirile :))) |M-am bucurat| ca a fost foarte foarte cald azi noapte :) |M-am enervat| ca m-a pacalit un taximetrist X( |Mi-am dorit| sa nu fi uitat sa-mi cumpar ceva de la magazin |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| ca micu' a crescut mult!! :D


Here's mamma's big boy! (pozele sunt facute de Paste, cand am fost acasa)



PS: noticed ca mi-am schimbat iconul pentru blog? M-am chinuit aproape 1 ora sa reusesc sa-l pun acolo, plus ca niciun site nu-mi accepta .ico, pana la urma tot .png a ramas :) But I like it, e facut L-ul de mana :D Personal touch :))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.