miercuri, 4 mai 2011

Royal Wedding & Random bla-bla-bla

Heyyy! :D

Whatcha doin'? :)) Iar am chiulit zilele astea de pe blog, well, love me or leave me :D

Vroiam sa fac o postare speciala cu subiectul asta, dar am zis ca deja pe multe dintre voi v-au innebunit stirile despre "royal wedding", asa ca am ales sa ma limitez la doar cateva cuvinte si impresii despre intregul eveniment :) Initial, ma saturasem sa vad peste tot William & Kate, royal wedding, "mai sunt doar x zile pana la nunta", "cum se va imbraca Regina", "cine va fi printre invitatii de onoare", and so on! Recunosc, mi se urcase de tot cu nunta asta si imi doream sa se termine odata. Ieri am deschis televizorul si bineintreles, pe toate programele "the big event of the year". Am zis hai sa ma uit, sa vad ce o fi, si nu m-am mai dezlipit de pe canapea de la 11:30 pana la 15:00 :D (prima masa pe ziua de ieri a fost undeva dupa ora 16 :)))

Pe scurt: mi-au placut palariile (royaaaal!), Victoria Beckham (God, give me her attitude!!!), David Beckham (asa si-asa), printul William si printul Harry (aren't they just CUTE?!), rochia de mireasa, Regina, decorurile, masinile, pomii din catedrala, eleganta si atitudinea invitatilor, aerul regal. Am simtit pur si simplu ca, pentru cateva ore, am fost acolo, ca intr-o poveste cu printi si printese, cu regi si regine, castele si cai albi. Whoever said fairytales don't exist, he was wrong!! :D

Dar ca orice parere, undeva trebuie sa fie si un "nu mi-a placut", asa ca dupa el urmeaza: mama miresei, Beatrice si Eugenie (verisoarele primare ale printilor), sora miresei (rochie alba?!). Mai putine lucruri neplacute decat placute, asa ca overall, it was great!!! :D Azi am gasit si dvd-ul cu toata nunta filmata, vreau neaparat sa revad tot :) Just like a fairytale :)

Special thumbs up pentru: atitudinea multimii, a englezilor care s-au strans sa urmareasca si sa sarbatoreasca evenimentul pe strazile Londrei - imaginati-va ce-ar fi fost pe strazile Bucurestiului :))) Bine, hai sa nu ne gandim.. :))


Anyway, stiam ca asta avea sa fie o postare way too bla-bla-bla.

Cum ati petrecut de 1 mai? :D Eu am stat acasa (eak!) si am facut un mini gratar cu ai mei, dar tare mi-ar fi placut sa fi mers undeva la padure sau munte :( Next year, poate ma organizez si eu mai bine si imi stabilesc din timp o destinatie pentru 1 mai.

Mai vroiam sa va zic ceva, am ratat Sunday's Post-ul pentru ca am ajuns tarziu duminica in Bucuresti si l-am luat si pe asta micu' cu mine :D Nu vreti sa stiti cat de mare a crescut si tot mai vad ca, creste din ce in ce mai mult..

In seara asta cred ca o sa scriu si un review la ultimele produse ELF pe care mi le-am cumparat acum 3 saptamani yey! :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.