luni, 25 aprilie 2011

Sfarsit de campanie: Gerovital Plant (pareri)

Hey!!!

Hristos a Inviat!!! :D Sper ca ati petrecut ieri o zi minunata alaturi de cei dragi si ca v-ati simtit bine si linistite :) Azi e a doua zi de Paste si in continuare, ne relaxam :D


Stiu ca poate ultima postare pe care v-ati fi dorit sa o cititi acum ar fi una legata de "minunata" campanie Gerovital Plant. I know, it poisoned me too!! Dar am simtit si eu nevoia sa termin campania cu o postare, sa-mi expun parerea generala asupra produselor (desi n-am apucat sa le testez cine stie ce) si mai ales parerea finala asupra campaniei.

O sa incep cu produsele, ca aici e putin de spus. Din punctul meu de vedere si al efectelor pe care le-am observat dupa testarea produselor... Nu. Nu as cumpara produsele pentru mine, dar! am primit si pareri pozitive asupra lor. One thing's for sure: Farmec, schimbati mirosul cremelor, cause it sucks! Overall, sunt produse ok pentru pretul la care le putem achizitiona, but again, mie nu mi-au priit. Nu am patit nici ceva rau de la ele, tenul meu arata ca inainte. Pur si simplu, nu le "simt".. Asa ca ma intorc la produsele Elmiplant, desi abia le mai gasesc in raioanele invadate cu Gerovital.

Cat despre campanie... Ieri a trebuit sa completez formularul de evaluare pentru echipa mea Pretty Girls. Nu ca m-as fi implicat eu de n-am mai vazut altceva in ultimele 2 saptamani decat Gerovital, dar come on.. N-am avut ce sa scriu.

In primul rand reviewuri.. De unde sa fac eu review daca eu abia am testat 1 saptamana produsul? Plus, let me tell you something.. Eu nu testez 2 produse din aceeasi gama impreuna, atunci cand trebuie sa fac un review. De ce? Pentru ca unul il poate influenta pe celalalt, iar eu cand imi exprim parerea despre un produs, sa fie numai pentru acela, nu pentru produsul respectiv + alte 100 adaugari. Nu ma intereseaza ca demachiantul isi face treaba impecabil atunci cand e folosit impreuna cu crema hidratanta. Pe mine ma intereseaza daca demachiantul isi face treaba, punct. That's it.

In al 2lea rand, am impartit mostre. Fetele carora le-am impartit s-au aratat foarte entuziasmate de creme, singura diferenta e ca ele nu au tenuri cu probleme. Dupa ce au folosit mostrele, mi-au spus ca ele oricum nu au probleme in general cu cremele si ca nu li s-a intamplat sa pateasca ceva de la ele. Therefore, nici de la mostrele Gerovital nu au patit nimic :) Majoritatea mi-au spus ca nu le-a placut serul pentru contur (!!! mie ala mi-a placut cel mai multe), si bineinteles, s-au plans la adresa mirosului cremelor.

Overall, am ramas cu gust amar din campania asta. Din 2 motive. Unul, pentru ca, odata primind coletul cu produse si fiind si primul de acest fel pe care l-am primit (strict pentru testare) m-am simtit oarecum obligata sa incerc produsele si sa le fac review. M-am simtit de parca statea cineva in spatele meu si ma presa zilnic, era un stres in plus sa ma gandesc ca trebuie sa fac postarile pentru blog, sa scriu pe Facebook, sa fiu atenta cand si unde postez, sa programez postari etc. Si pe langa blog, like I said before, mai am si o facultate de facut :))
Un alt motiv.. For real, chiar trebuia sa se atace blogurile intre ele? :| Intelegem si acceptam parerile fiecareia dintre noi, but hey, nu trebuie sa se atace nimeni cu nimeni.

Campania mi s-a parut mult prea agresiva pentru produsele promovate. Mereu am fost de parere ca produsele promovate atat de intens sunt produse care nu vand. De ce? Pentru ca publicitatea excesiva se face de obicei atunci cand vrei neaparat sa vinzi un produs, fara sa mai conteze ca e bun sau nu, important e sa vanda. Si atunci majoritatea dintre noi folosim expresia "ni s-a bagat pe gat". Vedem zilnic la TV zeci de reclame la aceleasi produse pe care nu le cumpara nimeni. Cate dintre voi ati vazut multe reclame la Coca Cola? Exceptand cele din timpul sarbatorilor de Craciun, cand oricum atunci parca explodeaza toate promotiile. Pentru ca, indiferent de moment, Coca Cola vinde. Cate dintre voi ati vazut (si tind sa cred ca nimeni) reclame la Elmiplant? Sau excesiv la Vichy sau LRP? Nu pentru ca nu au bani de publicitate, ci pentru ca oricum sunt produse care vand.

Asa ca partea cu publicitatea gratuita pe bloguri nu e mare realizare, ba din contra, lumea deja a inceput sa se sature de atatea "fete cu farmec" peste tot... pana si la volan. FYI, nu intereseaza pe nimeni ca avem farmec la volan, atata timp cat blocam traficul :))

Am fost etuziasmata la inceput si mi-a scazut entuziasmul pe parcursul campaniei. Din aceleasi motive pentru care nici nu am stat sa va bombardez cu postari "verzi". Nu merita. Pentru ce? Pentru o excursie la Sighisoara? Acolo pot sa ma duc oricand imi doresc si cu cine imi doresc. Cum spunea Ligia intr-un mail, nu ne trebuie o campanie ca sa ne intalnim sa ne simtim bine impreuna, right? :D S-a creat o tensiune intre bloguri and I hate that!

Intr-un fel imi pare rau ca am acceptat sa fac parte din campanie (! nu echipa), dar in acelasi timp imi pare bine, pentru ca le-am cunoscut mai bine pe fete, mi-am dat seama ca sunt niste fete extraordinare, linistite, care nu s-au aruncat prea tare in campanie doar de dragul premiului. Au ales sa fie sincere cu cititorii blogurilor si nu s-au "vandut" pentru o excursie. That says it all right? :D Va multumesc fetelor ca m-ati ales sa fac parte din echipa (Choco) si ca ati facut si voi parte din echipa in care am fost :)

In final ce mi-a ramas? O gramada de mostre, ca n-am apucat sa le dau pe toate, si experienta unei campanii esuate, un exemplu de "asa nu"! Abia astept ca blogosfera sa revina la ceea ce a fost inainte de "inverzeala".

Have a nice Easter!


PS: Will update cu un review complet despre Serul contur pentru ochi si buze.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.