duminică, 17 aprilie 2011

Gerovital Plant - first impression & Sunday's Post

Hey!!!!! :D

In ultima perioada am postat aproape zilnic, dar am strans o gramada de material si vreau sa va arat cat mai multe, sa recuperez! :D

First of all: La multi Ani tuturor cu nume de flori :)

Azi vroiam sa va mai vorbesc putin despre campania Farmec, Gerovital Plant cu Floare de Colt. A trecut 1 saptmana de cand am inceput sa testez produsele lor, am impartit deja mostre si prietenelor mele si am reusit sa preiau si cateva impresii "la cald" :D


In primul rand o sa va vorbesc despre ce produse am folosit eu mai mult, ce mi-a placut, si ce nu :) Inca de cand am primit pachetul, am inceput sa folosesc Serul contur pentru ochi si buze.


Imi place:
  • textura - foarte light, usoara, mai ales pentru ochi
  • am observat o oarecare senzatie de racoare la nivelul ochilor, in special dimineata, cand ma trezesc, nu-mi mai simt ochii asa umflati
  • are un miros fresh
  • trebuie folosita o cantitate destul de mic (cam cat un bob de orez putin mai mare) pentru ambii ochi
  • ambalajul este foarte economic si igienic
Nu-mi place:
  • usuca zona in care il aplic - mi-am simtit zona buzelor foarte uscata chiar dupa prima folosire
  • ustura ingrozitor daca din greseala imi intra in ochi - ceea ce nu e normal, pana la urma e destinat folosirii in jurul ochilor
  • dupa aplicare, imi simt pielea putin lipicioasa
Pana acum mi se pare un produs ok, nu exceptional, dar imi pare ca isi face treaba destul de ok, numai in jurul ochilor. Nu l-as recomanda pentru buze, indiferent de tipul tenului (eu il am uscat/normal/mixt - combinatie ciudata!) pentru ca usuca destul de mult zona and that's a big big minus! Nu cred ca pot vedea rezultate concludente dupa numai 1 saptamana de folosire, DAR promit sa revin cu un review complet despre el dupa cel putin inca 2 saptamani!

O sa va povestesc putin si despre parerea prietenei mele la adresa cremei de fata hidratante, cea pentru zi. Ea are 22 de ani, tenul normal, curat. A folosit cam 2-3 pliculete pana acum si am intrebat-o cam care a fost parerea ei la inceput, the very first one: (o citez ca imi e mai usor asa)
Link
"Imi place mult cum miroase, dar dupa ce am aplicat-o, dupa 5 minute, a trebuit sa ma sterg cu un servetel umed, simteam ca mi-am dat cu 3 pliculete deodata! Imi lasa fata foarte grasa si parca nu intra in piele.. O mai folosesc si iti spun, dar oricum, miroase frumos :D"

Cum va povesteam si la prima postare despre Gerovital, si mama a incercat tot crema de fata. Pe ea n-o citez ca n-a avut prea multe de zis, doar ca ea, care are un ten uscat, mi-a spus ca, crema intra foarte bine in piele si lasa un miros placut.

Ce concluzie am tras eu? Pai miroase frumos, loves :)) Cam asta a fost prima impresia a doua persoane care au folosit crema, cred ca e mai buna pentru fetele cu ten uscat (ca mama) care necesita mai multa hidratare si mai multa atentie in ceea ce priveste crema de fata :D Cred ca as incerca-o si eu, dar nu garantez ca o pot folosi mai mult de 2 zile, avand un ten cu probleme, mi-e putin frica, recunosc :D

Va tin la curent cu intamplarile despre produsele noi de la Gerovital :D


Sunday's Post:

|Am văzut| Animalul |Am ascultat| Smiley - Dream Girl |Am citit| Lauren Conrad - L.A. Candy |Am făcut| mi-am spalat toate pensulele |Am mâncat| paste cu sos de smantana si ciuperci |Am băut| cola - don't kill, just drink :)) |Am gândit| ca mai trebuie sa ies undeva saptamana asta |M-am bucurat| ca m-a sunat! |M-am enervat| ca n-am vorbit mai mult cu.. |Mi-am dorit| Sa-mi fi cumparat ceva din AFI :"> |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| sentimentul asta nu l-am avut saptamana asta :))

Nu stiu cate din voi l-ati ascultat pe Smiley la Romanii au talent, acum 2 saptamani sau cate dintre voi stiati melodia asta dinainte, dar mie personal imi ajunge direct la si o ascult pe repeat inca de saptamana trecuta... Like obsessed repeat :)))




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.