joi, 31 martie 2011

Review: Rimmel London Mono Eyeshadows

Hey!!! :)

I know, long time, no posting again, dar abia azi am reusit sa-mi incarc bateria la aparat ca sa pot face poze :) Primavara si vara ma apuca nostalgia de fotografiat, asa ca daca va mai chinui vizual cu poze diverse facute de mine, I'm sorry, asa se intampla primavara/vara :))

Am pregatit si un outfit (yey!) de primvara, dar inca nu am facut pozele, mi-ar placea sa le fac undeva outdoor, intr-un parc, trebuie doar sa gasesc pe cineva dispus sa ma urmareasca 1h si sa-mi faca niste poze :)) Se ofera cineva? :))

Pana atunci, am reusit sa fac niste poze pentru un review la niste farduri mono Rimmel London pe care le folosesc de aproape un an. O sa observati ca nu sunt prea folosite, well, am avut si motive sa nu le ating prea des.

Am 2 nuante, imi cer scuze pentru cum arata eticheta de pe spate, de obicei le murdaresc de fond de ten, dar presupun ca asta se intampla la toata lumea. Uit mereu sa ma spal pe maini si cu atat mai mult sa-mi sterg fardurile care imi pica la mana in dimineata respectiva.

Anyway: the review!



Descriere neoficiala: Fard de pleoape Mono Rimmel London Colour Rush nuantele 300 Spun Gold si 360 Baby Pink
Ce promite: Sincer, n-am gasit nicio prezentare a fardurilor pe net si nici pe ele nu scrie ceva de genul.
Face? -
Parere personala: Recunosc, le-am cumparat pe fiecare in cate un pachet promotional de la Rimmel, ce continea un fard de pleaope mono si o mascara Glam Eyes. Ca oferta a fost foarte avantajos, dar ca si calitate, well..

Imi place ca nuantele nu sunt foarte tari. Imi plac fardurile deschise la culoare sa fie mai pale, nu foarte pigmentate si sa nu fie.. neon. Mono-urile de la Rimmel au niste culori calde si usor de work with, cel putin n-am intalnit vreo problema cu ele la blenduit. Textura e destul de prafoasa, but that's another story..

Nu-mi plac
.. mai multe lucruri so hang in there ca lista de nemultumiri e lunga de data asta. In primul rand faptul ca sunt extreeeem de prafoase. Cel roz e ok, daca aplic inainte o baza buna si aplic si o cantitate destul de considerabila de fard; in schimb cel bej.. Pe langa faptul ca e plin de sclipici, cand il aplic, imi ajunge sclipici pana pe barbie! Cateodata stau sa ma uit in oglinda si pe gat sa nu care cumva sa para ca m-am aruncat cu capul intr-o cutie cu sclipici inainte sa ies din casa.
Pigmentate? Cel roz are un pigment discret, cel bej.. zero. Se vede doar sclipiciul and that's kind of it.
Rezistente? Nici gand! Odata ce le-am aplicat, imi rezista pe pleoapa cu baza de machiaj obisnuita, nu mai mult de 10 minute.. For real, dupa 10-20 de min deja se strange si il gasesc intins pe toata fata, mai ales in zona ochilor. Minus minus minus!!!


Scrie pe ele Made in England, si am vazut multe fete suparate ca pe produsele ELF scrie Made in China. Well excuse me, dar prefer made in China si sa-mi reziste macar 4 ore acolo unde aplic, decat sa stiu ca sunt facute in Anglia si sa ma lupt cu fardul cazut peste tot.. :(

Din partea mea, fardurile astea primesc un mare nu pentru ca m-au dezamagit foarte rau.. Inainte le foloseam fara baza si am dat vina pe lucrul asta pentru faptul ca nu sunt pigmentate si rezistente.. Dar cred ca problema e undeva la ele, aceeasi baza pe care am folosit-o la un fard Avon si mi-a tinut 8 ore (reviewww curand la fardul ala promit!), aceeasi baza la fardurile Rimmel, a tinut 20 de minute :(

Imi pare rau pentru ca nuantele sunt calde si tare discrete, perfecte pentru zi, nu ma deranjeaza in mod deosebit gradul de pigmentatie. Dar cand stiu ca nu-mi rezista nici macar pana ajung la metrou... Parca imi vine sa le ocolesc in fiecare dimineata cand ma machiez..

Overall, nu..

Pret: Eu am platit cam 25-30 lei pe intreg setul, dar acum le gasiti separat de mascara, la aproximativ 15 lei la standurile Rimmel.
Unde il gasiti?
Standurile Rimmel din Cora, Carrefour, Real, Unirea, etc
O sa mai cumpar? Definitely not.
Nota: 4/10


UPDATE MY HAIR PROBLEM!!!

Va ceream ajutorul intr-o postare anterioara, in legatura cu varfurile mult prea uscate si radacinile cu tendinta de ingrasare. Am luat masuri si avand ocazia sa ajung la raionul cu balsamuri, m-am hotarat sa-mi cumpar balsamul din aceeasi gama cu samponul pe care il folosesc momentan de la Garnier. And let me tell, what a miracle!! Varfurile arata exceptional dupa prima spalare, deja sunt la a 2a si se vad imbunatatiri!! Nu mai stau de parca si-ar fi infipt o pisica gherutele in varfurile mele, sta mai aranjat, nu mai sunt uscate varfurile si pare mai sanatos! Mai vreau sa incerc si un sampon care mi-a fost recomandat din Dm intr-un comentariu, chiar mi-a atras atentia, iar intr-un weekend voi incerca si masca cu ulei de masline.

Nu mai folosesc balsamul leave-in de la Gliss, insa continui cu serul pentru varfuri despicate de la Avon Advance Techniques ca si pana acum :) Thank youuuuu for the help!!


PS: Sa ma trageti de sireturi daca uit sa fac Month's Faves!! :D Il am scris pe un post it in fata biroului si tot mi-e frica sa nu uit de el :))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.