vineri, 11 martie 2011

Review: Agatha Ruiz de la Prada Lip Balm

Hey!!

Caaaand s-a facut vineri? Mi s-a parut ca saptamana asta a durat o eternitate, fiind si prima din semestrul 2, parca nu se mai termina. Oficial, am un program mult prea obositor pentru mintea mea lenesa :( Clar, trebuie sa ma intremez, poate niste vitamine, anyone? Voi luati vitamine sa va ajute sa rezistati stresului?

(Ha, auzi la ea, abia a iesit din sesiune, ce stres vorbeste ca mai are? :)))

Am gasit zilele trecute (a se citi: regasit/ieri) balsamul de buze de la Agatha Ruiz de la Prada, prescurtat ARP pentru ca are un nume prea luuuung! Eu am varianta Tutti Frutti, nu ma intrebati ce alte arome au, dar am gasit pe internet cateva AICI. Mi l-as mai dori pe cel de Kiwi.

Here's the review. (Ah, folosesc balsamul asta de buze de aproape 3 ani (stiu! a expirat?), dar nu am nicio reactie alergica la el, e inca bun :D)


Descriere neoficiala: Balsam de buze parfumat
Ce promite: Hidratarea buzelor.
Face? Da.
Parere personala: Avand in vedere ca il folosesc de atata timp, va imaginati ca mi-am facut cu siguranta o parere despre el. Am avut timp suficient sa-l folosesc si mi-am dat sema oarecum cam ce poate si ce nu poate face. In primul rand.. se termina greu!! Adica nu se termina.. Oricat l-as aplica eu zi de zi, nu se vede ca si cand l-as fi folosit vreodata. E oarecum enervant, pentru ca folosesti un produs, si il folosesti, mai imprumuti la prietene si tot nu se consuma deloc. Cum ziceam printr-o postare anterioara, mie imi place sa si termin un produs atunci cand il folosesc.

Imi place ca nu e lipicios deloc. Am avut balsamuri de buze care, desi nu scria pe ele ca ar fi luciuri, erau atat de lipicioase si se indepartau atat de greu! Urasc sa mi se lipeasca parul de buze si din cauza asta am renuntat la a mai folosi lipglossuri, dar cumva trebuia sa ma protejez de vantul de afara, asa ca am optat pentru balsam de buze. Cel de la ARP mi se pare destul de ok din punctul asta de vedere, rezista pe buze suficient cat sa ma apere de frig de acasa si pana ajung la metrou. De ce doar atat? Cititi la nu-mi place :D Are un miros si un gust delicioase, si mi se pare un produs foarte folositor atunci cand, inainte de ruj, vreti sa hidratati buzele. You know, sa nu va uscati prea rau buzele din cauza rujului. Este incolor, and that's a plus for me, pentru ca nu-mi plac balsamurile colorate. Ori e ruj, ori e balsam, decide! Ambalajul.. Da da stiti doar cum suntem noi fetele, ne fug ochii dupa ambalaje colorate si dragute. Stiu, ca asa l-am ales si eu pe acesta :)) Imi place ca e colorat! Un alt plus destul de mare e ca rezista caldurii foarte bine.. Vara il port in geanta, si (stiti doar cate 40 de grade au fost vara trecuta) nu a patit nimic, nu s-a topit, nu s-a deplasat de la locul lui, e tot acolo :D Exact ca atunci cand l-am cumparat. E un lucru bun si asta pana la urma, n-a trebuit sa-l scot din geanta cu laveta, cum am patit cu lipglossuri de atatea ori..

Nu-mi place ca nu e rezistent deloc. Cum ziceam mai sus, de acasa si pana la metrou rezista destul de ok, dar mai mult, nu, in conditiile in care pana la metrou merg 10 minute. Daca il aplic si ma pun pe vorba, nu rezista nici atat, daramaite daca beau sau mananc ceva. Deci din punctul asta, minus minus minus. Nu am nimic impotriva balsamurilor de buze care vin ambalate in cutiute si trebuie aplicate cu degetul sau cu pensula, but again, nu e igienic deloc si cum rezistenta lui nu e un punct ajutator, sa-l aplic zilnic atunci cand sunt la facultate, dupa ce am pus mana pe bara din metrou (ew!) sau pe toate usile, mai bine ma lipsesc de hidratare si folosesc un ruj. Am reusit sa-l aplic direct din cutiuta pe buze, dar ce fac atunci cand incepe sa se consume? :| Cat de ciudat as arata incercand sa aplic dintr-o cutiuta putin balsam de buze? :))

Overall, imi place, il folosesc mereu cu aceeasi placere, dar nu il consider un "must" pentru ca nu e ceva ce ai vrea sa tii dupa tine toata ziua pentru hidratarea buzelor. Gustul si mirosul m-au convins ca merita sa il car dupa mine alaturi de alte 3-4 produse pentru buze, dar nu il folosesc mereu, mai mult vara.


Pret
: 10 lei / acum 3 ani.
Unde il gasiti?
Eu l-am cumparat din magazinul Unirii, dar am vazut cateva cutiute si in Bamboo, langa casele de marcat.
O sa mai cumpar? Poate alta aroma, am vazut ceva cu cafea la Bamboo.
Nota: 9/10

N-am mai copiat ingredientele si nici nu le-am fotografiat, daca va intereseaza in mod special, lasati-mi un comment si o sa fac un update postarii. De cele mai multe ori nu prea ne uitam pe etichete, dar poate vrea cineva sa stie exact ce contine "cutiuta-minune" :D


Voi ati avut vreodata vreaun balsam de la ARP? Prin alte parti decat Unirii si Bamboo, aveti idee unde as mai putea gasi si alte arome? Ca tare mi-ar placea sa-l gasesc pe cel de Kiwi.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.