miercuri, 23 martie 2011

Hair S.O.S - help anyone?

Hey!! :D

Not good days lately, oboseala, treburi, facultate si multe altele. Cel mai rau se resimte lipsa somnului serios, dar recuperez incet incet.

Nu am nimic pregatit pentru azi, dar cum mi-am spalat azi si parul, mi-am amintit de o postare pe care vroiam sa o scriu acum o saptamana, mai mult sa va cer un sfat. Stiu ca multe dintre voi acordati o mare atentie ingrijirii parului si sper sa fie dintre voi care sa poata sa ma ajute si pe mine pentru ca ma confrunt momentan cu o problema pe care habar nu am cum sa o rezolv. - sorry, propozitie lunga :))


First of all, tipul parului meu: normal/gras, fara volum, suficient de lucios, lung pana la jumatatea spatelui, tuns filat, nevopsit niciodata, sufera de 2x pe saptamana cu ondulatorul.

Ce folosesc pentru ingrijirea lui
: Sampon Garnier Naturals pentru par fin, Balsam Leave-in Gliss pentru varfuri deteriorate, Tratament pentru varfuri deteriorate Avon, iar ptr styling Fixativ Taft.

My problem: desi folosesc 2 produse pe baza de ulei (balsamul si tratamentul - ambele sunt uleioase) varfurile mele, sau mai bine zis, de la varfuri, pana la jumatatea firului de par, am parte de un fenomen ciudat - e foarte uscat! :| Desi am parul cu tendinta de ingrasare la 2-3 zile, varfurile parca nici nu fac parte din el :| Folosesc aceleasi produse pentru par de aproape 1 an (ma refer strict la tratament si balsam; samponul il mai schimb din cauza ca parul se obisnuieste cu ceea ce folosesc des si nu mai are efect) si nu am avut niciodata probleme cu parul uscat.. Am observat chestia asta de aproape 2 saptamani, ati putea spune ca e de la ondulator, I don't think so though.. Am avut perioade cand foloseam placa zilnic si parul arata de 1 milion de ori mai bine.

Your answer: ce raspuns mi-as dori eu sa primesc? Pai in primul rand orice masca pentru varfuri uscate ar fi geniala! Nu folosesc masti pentru ca imi incarca foarte mult firul de par si deja este el foarte fin, lipsit de volum, daca folosesc mastile din comert, arat de parca as avea 3 fire in cap si nici alea intregi :| Mi-ar placea sa stiu daca aveti vreo reteta strict pentru varfuri, sau poate un produs care pe voi va ajuta.. Nu mi-am vopsit niciodata parul, e absolut natural, deci nici de la asta nu poate sa fie. Apa beau destul de multa, deshidratarea cam iese si ea din peisaj. Ar putea fi de la stres, but hey, nu e prima data cand am multe pe cap si trebuie sa le rezolv in timp scurt..

So.. I need some help!!! O sa ajung la coafor pentru tuns abia la sfarsitul lui aprilie, nu il am tocit, desi cateodata mai zaresc si cate un fir despicat, probabil de la ondulator, de la faptul ca fiind lung si il port mai mult desfacut, se freaca des de haine, geanta etc..

Any ideas ce-as putea sa ii fac? Apreciez orice raspuns, orice ajutor, I'll try my best sa selectez ceea ce consider ca e cel mai bine pentru parul meu in momentul de fata. Mi-e tare mila de el pentru ca overall e sanatos si de atata timp ii acord multa atentie, se pare not enough :(
Imi pare rau ca nu am structurat postarea mai clar de atat, unele informatii imi veneau in minte aleatoriu si am incercat sa le scriu cat mai repede sa nu uit ceva :)

Thank you, ladies, in avans, pentru raspunsuri!

sursa foto: aici

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.