duminică, 13 februarie 2011

Sunday's Post & a tag: bookworm

Heyyyy loves!!

Am primit aseara un tag simpatic de la Denisa (check her out!) careia ii multumesc, asa m-a scutit si de o idee pentru postarea de duminica :)


1. Ce carti ai citit anul trecut?
The Twilight Saga – Stephenie Meyer
Memoires of a Geisha - Arthur Golden
Gossip Girl - Cecily von Ziegesar
P.S. I love you - Cecilia Ahern





2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
Forta gandirii pozitive - Norman Vincent Peale

3. Ce carti vei citi in acest an?
Lauren Conrad - L.A. Candy si Sweet Little Lies

4. Care este cartea ta preferata?
Nu cred ca am vreuna. Nu prea-mi place sa citesc proza, decat daca are o actiune care ma intereseaza in mod special :) Dar ca sa nu ramana intrebarea neraspunsa, as alege Lauren Conrad - L.A. Candy, momentan, din cat am citit online, mi-a placut tare mult! Can't wait sa o citesc pe toata!

5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
N-as spune neinteresanta, dar greu de citit din punctul meu de vedere. Daca nu sunt a sucker pentru proza, mi s-a parut incredibil de greu de citit Memoriile unei gheise. Prea multe descrieri, dar actiunea captivanta :)

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Depinde de carte. De cele mai multe ori citesc in liniste, cu o cana de ceai cald sau un suc racoritor, and that's about it.

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Ha, da :) Nu joc foarte des, dar imi plac jocurile de aventura, obisnuiam sa pierd ore in sir jucand Jazz Jack Rabbitt si Chicken Invaders ♥

8. Care este filmul tau preferat?
Mr. & Mrs. Smith. All time fave!!

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Acum ceva timp as fi spus trusa de farduri fara sa ma gandesc, dar o rezolutie de anul asta a fost sa renunt la a-mi cumpara produse care nu-mi trebuie neaparat, ma refer la cele cosmetice, si sa investesc in carti. Biblioteca mea personala se rezuma la doar cateva carti cumparate in ultmii 2 ani si o multime de carti de Medicina. Not saying, imi trebuie, dar nu prea m-am culturalizat in ceea ce priveste "proza, romane" in ultimul timp, in special de cand am terminat liceul. Asa ca deja am investit in cartile lui Lauren Conrad, comanda pe care inca o astept. Sunt tare nerabdatoare sa le citesc, mai ales ca sunt si in engleza :)

Ofer tagul mai departe catre:
  • Anda
  • Iguanitza
  • Koko (cand isi redeschide blogul o sa aiba ceva de facut :)))
  • Sere
  • Andreea (bazardeimpresii)
  • Dodo
  • Honey Bunny
  • Adyna
Fetelor, nu v-am mai scris si linkurile blogurilor pentru ca sunt intr-o maaaare graba, am zilele numarate pe cursuri si nu prea-mi permit sa pierd timp.

Anyway, si postul de duminica:

|Am văzut| Lie to me S03E04 |Am ascultat| Nicolas Jaar - Stay in love |Am citit| Clinica medicala bla bla |Am făcut| Cappuccino Don Cafe |Am mâncat| Nachos |Am băut| Apa si o gura de cola|Am gândit| Ca ar trebui sa-mi fac o salata de cruditati|M-am bucurat| Ca iar au fost ai mei in vizita |M-am enervat| Ca dorm singura in perioada asta, cat sora mea e in vacanta |Mi-am dorit| Sa nu mai fiu asa obosita |Click| Blog, FB, mail, Youtube pentru Nicolas Jaar :D|M-am mirat| Ca am avut ceva spor la invatat azi! :)

PS: Azi e 13, voi aveti vreo superstitie legata de ziua/numarul asta? :D Eu sincer nu, dar tot stau cu frica, cateodata :))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.