luni, 7 februarie 2011

Review: Dove Intensive Hand Cream

Hey loves!

Am vazut ca multe dintre voi ati scris in ultima perioada despre crema voastra de maini preferata. Eu n-am avut niciodata probleme cu mainile, nici macar iarna, cand era ger, nu mi se uscau si nu simteam niciodata nevoia de crema. De cand m-am mutat, recunosc, am inceput sa mai fac si treburi "casnice", like spalat vase mai des, curatenie intensa, si mainile au inceput sa "se simta rau", se uscau, ceea ce n-am mai patit.

Asa ca, nestiind ce crema sa aleg, am mers spre cea de la Dove Intensive Hand Creme. Mi-a folosit tare mult in perioada asta geroasa si merita sa scriu despre ea.


Descriere neoficiala: Crema de maini intens hidratanta
Ce promite: Hidratare intensa a pielii.
Face? Face!!
Parere personala: Nu mi-au placut niciodata cremele de maini cu glicerina foarte multa. Nu stiu daca cea de la Dove contine asa multa pe cat spune, pentru ca eu vad imediat efectul glicerinei asupra pielii mele. In primul rand, ii este imposibil sa absorba cantitati mari de glicerina, iar in cazul cremei de la Dove, pielea mea o absorabe foarte bine.
Imi place ca are o textura mai "groasa", nu e atat de fluida ca alte creme de maini pe care le-am incercat. Are un miros foarte placut si persistent, dupa 5 ore, mainile mele inca mai miros discret a crema. Love that! Ca si cantitate, mi se pare ok, n-am vazut pana acum ambalaje mai mari de 150 ml si nici nu ma astept sa vad, after all e doar o crema de maini, nu ne trebuie 250 ml sau 500 :)) Un alt punct forte am cremei ar fi faptul ca nu lasa o textura grasa pielii dupa aplicare. Desi hidrateaza intens, nu lasa senzatia aceea de "piele grasa", nu-mi aluneca mainile pe orice obiect ating si nici nu imi patez hainele. Ce-i drept, trebuie sa astept putin pana intra de tot in piele, nu am mainile atat de uscate incat sa se absoarba imediat :)
Nu-mi place ca uit mereu sa o folosesc :)) nefiind obisnuita, uit tot mai des si apoi "plang" dupa ea. Aspecte negative nu i-am gasit, m-am indragostit de la inceput de ea, intai de mirosul placut apoi de efectele ei.

Pret: Eu am primit-o cadou, dar nu cred ca este mai scumpa de 10 lei? N-am apucat sa o caut in magazine inca, dar cu siguranta o gasiti, mai ales in magazinele mari.
O sa mai cumpar? Da.
Nota: 10/10


Voi folositi crema de maini? Care e preferata voastra?

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.