joi, 17 februarie 2011

Changes around here - loooong text

Hey loveees!

Mi-a luat ceva timp sa ma gandesc, am vrut sa fiu sigura sigura, inainte sa ma hotarasc la ceva. Dar.. Zilele astea am ajuns la o concluzie si cred ca asa e cel mai bine.. Din mai multe motive.

In primul rand, vreau sa renunt de tot de tot la ideea de a posta machiaje. Ever! De ce? Pai o data pentru ca nu am ce sa va arat, 2 pentru ca nu consider ca pot sa va arat ceva diferit (in sensul de superior) fata de alte bloguri care se dedica in proportie de 80% machiajului (a se citi Koko, Anda Zelenca) si 3 pentru ca nu cred ca am eu atata indemanare incat sa dau sfaturi altora. Mai am eu multe de invatat, so ce-as putea sa le explic altora? Not..

Second, vreau sa renunt si la reviewuri.. Nu de tot, doar ca o buna perioada de timp they'll be gone.. De ce iar? Pai pentru ca nu am la ce sa fac reviewuri. N-am mai incercat produse noi de o gramada de timp pentru ca mi-am gasit deja o rutina care imi pastreaza fata curata, si nu vreau s risc sa o "imbolnavesc" din nou. Si nici n-o sa ma apuc acum sa fac reviewuri la fel de fel de produse pe care le detin doar de dragul de-a scrie pe blog despre ceva.. Asa ca I'm gonna stick to this for now. Daca se va intampla sa incerc un produs care sa fie bun sau rau, in sensul de extremitate (foarte bun sau foarte rau) o sa fac si reviewul respectivului, daca nu, nu. La punctul asta astept si din partea voastra pareri, sa renunt de tot, sa raman doar la produsele f bune sau f rele cu reviewuri sau sa ma apuc sa fac aleator la produse pe care le detin si le folosesc de mult timp? You tell me.

O alta chestie pe care o aveam in gand.. hauls.. off, poate doar cand mi-as achizitiona ceva de care sa fiu foarteee entuziasmata, in rest, nu vreau sa dau impresia ca ma laud cu ce-mi cumpar.

+ de asta.. Sunt atatea bloguri acum cu acelasi subiect.. Aceeasi structura.. De ce ar citi cineva zeci de astfel de bloguri, ce mai e interesant in asta? :(

Mi-ar placea totusi sa scriu pe blog, mi-ar placea sa ramana, sa incerc sa scriu despre lucruri diverse, stuff I care about, lucruri care mi se intampla, vesele, triste, enervante.. I don't know..

Sa renunt de tot la blog? M-am gandit, dar parca nu-mi vine.. Deloc :)) Pentru ca am intalnit niste persoane minunate in blogosfera si mi-ar placea sa pastrez contactul cu ele.

I think I need your help. Si cum voi ma cititi, eu scriu, spuneti-mi voi ce credeti ca v-ar placea mai mult sa vedeti, apoi eu incerc, si astept feedback: va place, nu va place, raman la ideea aia, schimb ideea.. Incercam :D

PS: intre timp eu inca sunt in sesiune, a mai "zburat" un examen de pe lista mea, au mai ramas 3, si gata! :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.