joi, 13 ianuarie 2011

Stylish Blogger Award, perfumes & 2010 favorite products

Hey you guys! :D Long time no posting!

Stiu stiu sunt a lazy blogger lately, dar am scuza! Nu am inceput inca sesiunea sau colocviile si sunt inca in vacanta, doar ca in timpul care mi-a mai ramas pana incep iar cursurile, trebuie sa ma pregatesc, pentru ca o sa incep in forta, direct cu examene din prima luni. (I know, it sucks)
Si cum am fost mai mult cu capul la planurile care le aveam de facut (mie imi trebuie plan de batalie inainte sa incep :))), am lasat la o parte blogul pentru o saptamana. Cu toate astea, stiti ca v-am citit in continuare cu mare atentie si am comentat acolo unde am avut ceva de spus, deci nu v-am parasit de tot saptamana trecuta. Dar mi-a fost asa un dor! :) So here I am again.

Probabil v-ati cam saturat sa cititi numai taguri, cel putin ultimele postari despre asta ati citit, dar pana reusesc sa-mi revin mai dureaza putin :D Va pregatesc si un collective haul, cu produse ELF si niste hainute pe care mi le-am cumparat de curand. Intre timp insa (pana imi ajunge si micuta comanda de la ELF), m-am gandit sa termin cu 2 taguri pe care le-am primit saptamana trecuta.

First of all, trebuie sa le multumesc lui Dodo si Iguanitza pentru awardul de "Stylish blogger", nu stiu cat sunt in masura sa-l merit, but thanks, girls! Eu il voi da mai departe tuturor fetelor din blogrollul meu, pentru ca daca sunt acolo, inseamna ca le consider stylish si au un loc special in fiecare zi a mea.

Regulile spuneau ca trebuie sa scriu 7 lucruri despre mine, so here they are:
  1. Imi plac filmele horror (like serious horror), am vazut cam tot ce se putea vedea in materie de filme premiate, care sunt considerate foarte bune, si mereu raman impresionata dupa ele :))
  2. Culoarea mea preferata e galben, desi nu am foarte multe lucruri galbene, I just love it as a color; pentru haine prefer alb sau imprimeuri.
  3. Mi se fac adesea complimente pe seama genelor si a unghiilor ca par false (eu o iau ca pe un compliment, acum cine stie sub ce forma mi se spune :)))
  4. De cand ma stiu, prajitura mea preferata e cremschnitul (cred ca asa se scrie), dar doar cel facut de bunica, cu foi preparate de ea, nimic cumparat aproape gata facut.
  5. Imi place limba spaniola si am invatat-o singura.
  6. Imi doresc enorm de mult sa ajung sa vizitez Londra, Amsterdam, Paris si sa fac un tur al Portugaliei.
  7. Am o linie trasa clar intre melodii pe care DOAR le ascult, si melodii pe care DOAR dansez, multi nu prea inteleg chestia asta, dar sincer, parerea mea e ca sunt melodii destinate doar ascultatului, fara sa ne chinuim sa le si dansam. idk. :D

TAG: Favorite 2010 Products
de la Dodo

Nu o sa scriu despre ele mare lucru pentru ca la majoritatea am facut review sau se intelege de la sine ca imi plac, de vreme ce le-am inclus in produsele cel mai mult folosite in 2010. Daca va intereseaza o parere mai.. "elaborata" despre vreunul din produse, lasati un comentariu si in urmatoarea postare pot scrie mai pe larg daca vreti. Unele pareri despre produse s-au mai schimbat in timp, mi-am dat seama ca produse pe care le credeam bune pentru mine, nu sunt chiar atat de extraordinare.

Initial am avut pentru ten normal/mixt, acum am schimbat crema cu cea pentru ten uscat/sensibil, o sa va povestesc ce s-a intamplat de fapt :)

Am trecut de la Affinitone normal, la cel mineral si mi s-a parut ca imi merge bine. Ei, nu chiar, pentru ca am vazut care era problema atunci cand am schimbat definitiv cu Vichy Aerateint, si am incercat dupa o luna iar Affinitone mineral. Categoric, fata de Aerateint, fdt de la Maybelline lasa efect de masca. (thumbs down!!!) Dar a fost produsul meu preferat in materie de fdt pana sa descopar Vichy, in decembrie.

Stiu stiu, descoperit destul de tarziu si m-am incapatanat ca nu pot sa-l folosesc, dar isi merita locul printre produsele mele preferate in 2010 si descoperirea anului evident :))

Folosesc alta nuanta decat cea din imagine, e mai mult pe post de bronzer, pentru controuing, dar imi place ca e mat (no sparkly thingies in it!), e foarte pigmentat si rezista foarte mult. Il folosesc din decembrie 2009, zilnic, si inca il am aproape intact!

NYX Round lipstick nuanta Summer Love, descoperit cam tarziu, dar pentru mine, nuanta perfecta nude.
TAG: Top 10 Parfumuri
de la Anda (multumeeesc)

Nu am chiar atat de multe parfumuri preferate, asa ca o sa incerc sa fac un top 5, sper ca nu e vreo problema. :)

Locul 5 - Mariah Carey Luscious Pink
Recunosc, aici ambalajul m-a atras mai mult, dar miroase atat de cute.. Mi se pare perfect pentru primavara.

Locul 4 - Escada Signature
E foarte fresh si il prefer mai ales vara.

Locul 3 - Carolina Herrera 212 Sexy
I just love it. Are un miros aparte, si, desi mi se pare putin cam dulce ca sa-l port everyday, ma atrage de fiecare data cand intru intr-un magazin cu parfumuri.

Locul 2 - Givenchy Ange ou Demon Le Secret
Mi-l doresc enorm de mult, I can cry for it! Nu vreau sa va spun cat rezista, e incredibil si cred ca daca voi avea vreodata norocul/bafta/surpriza sa-l detin, I would be the happiest person on Earth! (nu chiar, dar mi-l doresc enorm de mult).

Locul 1 - Hugo Boss Femme
Atat l-am ridicat in slavi pe Givenchy incat probabil va intrebati (sau nu), de ce nu ocupa locul 1. Pentru ca parfumul meu, nu neaparat preferat, dar cel care ma descrie cel mai bine si ma reprezinta e cel de la Hugo Boss, Femme. Si acum mai am sticluta de la primul parfum pe care l-am avut, simt ca e singurul parfum care poate sa spuna despre mine totul; nu e nici dulce, nici foarte fresh, nu are un miros puternic si totusi rezista incredibil de mult! Pentru mine, he's the one! :)

V-am aratat doar cele 5 parfumuri "high-end" care imi plac, de obicei zi de zi folosesc parfumuri nu atat de scumpe, ca exemplu, Avon Little White Dress. Dar am vrut sa va arat in special parfumurile mele preferate care se gasesc pe rafturile magazinelor de specialitate, parfumuri pretentioase.


Sper ca nu v-am plictisit prea tare si imi cer scuze daca postarea e cam lunga, n-am vrut sa ma intind cu prea multe postari pe tema asta a tagurilor, asa ca le-am "unit".

PS: Maine e ziua mea, I'm so excited! 23 de ani, wow.. Acum cateva zile mi se parea atat de mult, cred ca am inceput deja sa ma obisnuiesc.. I'm getting oooold! :D


Va pup!
Take care!
XOXO.