vineri, 7 ianuarie 2011

Tag: Despre mine

Heyyy!

Am vazut ca tot circula un tag dragut pe bloguri de vreo saptamana si ma pregateam si eu zilele astea sa-l fac. Vroiam sa-l preiau de pe unul din blogurile pe care le citesc zilnic, dar dupa ce Dodo l-a facut si ea, m-a taguit si pe mine. Thanksssss doll! :*

Eu o sa taguiesc mai departe pe oricine imi citeste postul si doreste sa preia tagul, pentru ca, circuland deja de mult timp, majoritatea fetelor l-au facut si nu mai are rost sa mai numesc si eu :)

sursa foto: Tumblr.com

SUNT o persoana vesela, vorbareata, prietenoasa, visatoare, iubitoare, emotiva, plangareata, rautacioasa (tin minte tooooot), incapatanata :))

AS VREA sa nu se termine niciodata facultatea :)) Desi mi-am ales un loc in care o sa-mi pierd 6 ani, sunt convinsa ca dupa ce se vor termina, o sa-mi doresc sa mai fi fost :)) Si as mai vrea ca toti prietenii mei si familia sa fie fericiti :D

PASTREZ orice!! I'm a great keeper, am o gramada de hartii, caiete, jucarii de cand eram mica, imi place sa pastrez orice pentru ca stiu ca atunci cand ma voi reintalni cu ele undeva intr-un colt din camera, o sa-mi amintesc ceva drag si o sa zambesc :D

MI-AS FI DORIT sa nu plang din orice :| Dar oricat de tare incerc, tot degeaba...

NU IMI PLACE sa cunosc oameni care cred ca doar prin faptul ca au cativa ani in plus, sunt mai destepti ca mine :| Si nu spun ca as fi cea mai desteapta, dar stiti cum e sa cunoasteti pe cineva care se crede destept si inceaca sa o arate, spunand probabil cea mai mare prostie care pentru voi e evidenta? :| Asa cum nu imi plac oamenii care cred ca stiu mai bine ca mine cum sa treci prin situatii prin care eu am trecut, iar ei nu. Uuuugh.

MA TEM de moarte... Si de orice insecta! Insectophobic girl here! :))

AUD foaaaarte bine, orice! Si cand nu sunt atenta la o discutie dintre 2 oameni care sunt aproape de mine, tot aud! Si daca vorbesc in soapta, tot aud! Nu e ceva voit, am simtul auzului foarte dezvoltat :)) Imaginati-va ce caraghios e pentru mine sa vad 2 prietene care incearca sa-mi faca o surpriza si le aud vorbind perfect tot :))

IMI PARE RAU ca de multe ori las de la mine, in momente cand n-ar trebui sa o fac, si sunt incapatanata exact cand nu trebuie :)) Si imi mai pare rau ca am ratat multe momente, de teama..

IMI PLACE sa ascult muzica atunci cand am multe emotii. Ma calmeaza si imi da forta si putere sa merg mai departe.

NU SUNT o persoana increzatoare mereu, si prin asta pierd mult. Imi trebuie ceva timp sa ma mobilizez si sa ma motivez pentru a face un lucru important.

DANSEZ ca o nebuna singura toata ziua :)) E ca un sport pe care il practic aproape zilnic, ma mentine in forma si ridica moralul si spiritul in orice situatie.

CANT tare!! :)) Vecinii probabil m-ar recunoaste daca as iesi sa cant in spatele blocului pentru ca nu cred ca exista zi in care sa nu le "ofer" recitaluri de "exceptie". Evident, doar cand sunt singura acasa... :))

NICIODATA nu-mi cere sa renunt la ceva/cineva la care tin. I'm a great keeper, like I said before.

RAR, las pe cineva sa aiba ultimul cuvant in ceva in care cred cu putere. Imi apar principiile si lucrurile in care cred si rar se intampla sa fie cineva care sa ma clinteasca.

PLANG des si din orice. E un mod prin care ma eliberez, nu o consider o dovada de slabiciune. Plang cand sunt fericita, cand sunt trista, cand am emotii, bune sau rele, plang pentru orice. E doar o forma de a exterioriza ceea ce simt in interior.

SUNT CONFUZA cand vine vorba de alegeri. Despic firul in 4 si cu greu ma decid in fata unei alegeri.

AM NEVOIE de afectiune tot timpul, si imi place ca lumea din jurul meu sa fie atenta cu mine :D

AR FI TREBUIT sa ascult mai mult de parinti acum cativa ani, ca tare mare dreptate au avut..

AS PUTEA sa ma schimb total, dar cred ca asa cum sunt lucruri la mine care nu-mi plac, poate cineva (:-") nu le vede ca si defecte. Si oricum, mi-ar fi greu sa ma schimb complet la varsta asta..


Wow mi se parea mie dragut tagul, dar nu se mai termina!!!! :)) Am incercat sa fiu cat mai sincera, sper ca am reusit si ca nu am jignit pe nimeni si nici nu am facut pe nimeni sa se simta ciudat. I don't know, pe internet, multe chestii sunt interpretabile.


Va pup!
Take care!
XOXO.