duminică, 30 ianuarie 2011

Sunday's Post

Hey lovieees! :D

sursa foto: Tumblr.com


|Am văzut|
The Vampire Diaries S02E14 |Am ascultat| Labuat - Soy tu aire|Am citit| Cursuri, cursuri si.. cursuri! |Am făcut| My own manicure :D|Am mâncat| Cartofi la cuptor, snitzel si ardei copti (yum!!!) |Am băut| Suc de portocale|Am gândit| cu ce sa ma imbrac maine|M-am bucurat| Ca maine merg la facultate (freak thought!) |M-am enervat| ca am avut de despachetat bagaje multe |Mi-am dorit| sa ma uit la inca un episod din TVD |Click| Facebook, mail, Twitter si bloguri|M-am mirat| cat de bine mi-a iesit manichiura.

De maine incep si eu sesiunea, I'm soooo scared, mai ales cand am auzit la toate fetele care au fost pana acum in stres :-<


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.