duminică, 23 ianuarie 2011

Sunday's Post: Tag & Music

Hey girls!!

Cum poate sa fie afara!! Daca ieri credeam ca e zapada, azi nu mai pot iesi din bloc :)) Ok, you can stop snowing now!

Am citit azi dimineata la Anda pe blog un tag tare dragut si m-am gandit sa il preiau si eu, de vreme ce ea a taguit pe toate fetele din blogrollul ei.

1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina asta?
Cred ca mie. Nimeni nu cred ca poate sa transmita prin cuvinte ceea ce am simtit eu in anumite momente si atunci as risca sa fiu inteleasa gresit in unele situatii. Probabil m-as simti mai bine sa stiu ca imi scriu singura biografia, desi nu cred ca e cazul :))

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?
Am scris mai sus. Consider ca sunt cea mai in masura sa exprim in cuvinte ceea ce am trait eu.

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra-o umanităţii?
Mi-a fost tare greu sa aleg o carte, dar cred ca pana la urma as pune "Memoriile unei Gheise" de Arthur Golden, pentru ca e o poveste frumoasa si merita citita.

4. Cum arată pentru tine pauza ideală pentru a citi o carte?
Pe o canapea pufoasa, cu o cana de cappuccino si liniste totala. I miss reading :|

5. Dacă aţi avea puterea de a "şterge" un personaj de roman care ar fi acesta?
As vrea totusi sa fiu obiectiva, nu subiectiva, pentru ca am urat multe romane, majoritatea pe care nu le-am inteles, dar e prea mult spus ca "as sterge".

6. Care sunt motivele pentru care ati sterge acest personaj?
Motiv pentru care nu l-as sterge: cu siguranta persoana care a creat personajul a muncit, n-as putea sterge munca, cuiva.

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
Depinde de carte, in momentele de fata, putem gasi orice carte vrem cu doar 2 clickuri pe internet :D

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Tudor Arghezi. (I'm a poetry girl)

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa?
Uhm.. uhm.. aa... buna.. ziua? :))

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Mi-ar placea sa am o biblioteca mare, in special mobila stil vechi, impartita in 2 categorii, carti pe care sa le folosesc zi de zi in meseria mea si o a doua categorie cu romane preferate. :D

M-am hotarat ca in fiecare duminica sa scriu si micul "post" cu ce s-a intamplat in ziua respectiva :D (luat de la Dodo)

|Am văzut| Lie to Me S02E17 |Am ascultat| Pink – Fuckin’ Perfect|Am citit| Cursuri de reproductie :)) |Am făcut| Un proiect pentru facultate|Am mâncat| Supa de pui |Am băut| Apa plata|Am gândit| ca n-o sa termin la timp sa invat|M-am bucurat| Ca am dormit suficient |M-am enervat| ca e frig afara |Mi-am dorit| sa mai fi stat la Bucuresti |Click| Facebook si bloguri|M-am mirat| Ca mi-am terminat proiectul

Va las si o melodie pe care am descoperit-o de curand si care merge merge pe repeat de 2 zile :))



PS:
Ati observat de oaie mi-am pus in stanga blogului? :)) Isn't it cute? :)) (Am vazut widgets asemanatoare la Iguanitza si la Miuri)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.