luni, 31 ianuarie 2011

NOTW: Orange comes from spring

Hey lovieeees!

Azi revin cu un NOTW, am folosit in sfarsit oja portocalie de la Flormar cumparata acum 2 saptamani :D Am fost foarte multumita de cum a rezistat pe unghiile mele cea nude, cam 5 zile, apoi a inceput sa se "desprinda", e si normal, avand in vedere ca aplicasem 3 straturi (?!).

La oja portocalie, altfel sta treaba. Sambata mi-am facut unghiile, azi sunt in continuare impecabile (ma rog, in limita in care mi-a tremurat mana cand am aplicat oja :))) si cu doar 1 strat am obtinut o nuanta opaca! Am aplicat si al 2lea strat pentru ca nu se vedea luciul foarte tare si din cate stiu si din experienta, rezista mai mult pe unghii decat daca as fi dat un singur strat.

Mi-a mai tremurat mana pe ici pe colo, sorry :))

Oja e perfect mata, nu are pic de sclipici in ea. Desi in poze mi se pare ca "bate" spre galben, in realitate e putin mai spre rosu, plus ca mi se pare ca a doua zi s-a mai inchis putin culoarea, e mai mult corai but still lovin' it :D Ah si nu e o oja neon, thank God! O sa vad cat se mentine pe unghii, in conditiile in care o sa am ceva treaba de facut prin casa, deci va fi maxim solicitata :)) si o sa revin cu parerea completa.

Azi incep si eu sesiunea, pana pe 4 martie cand scap de tot, wish me luck and hope I survive, ca ma asteapta niste zile/saptamani foarteeee grele. Nu stiu cat voi mai putea sa postez, dar o sa incerc sa revin din cand in cand, macar sa stiti ca mai traiesc :))

Funny fact: Pentru ca lunea am cea mai aglomerata zi (de la 8 la 18), in momentul asta sunt la facultate, postarea era pregatita de duminica, deci cand ajung acasa diseara, o sa o gasesc deja postata :)) Isn't that cool or what? :D

Anyways, have a great week si bafta celor care mai au sesiune. Ah si distractie placuta celor cu vacanta intersemestriala! :D

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.