joi, 20 ianuarie 2011

Mini haul: Flormar + NOTW

Hey hey what's up? :D (ain't I cool, new introduction line :)))

In sfarsit m-am indurat sa ma apropii de standul Flormar, as funny as it may sound, desi treceam pe langa el o data pe saptamana, nu m-am oprit o secunda sa ma uit la produse sau la preturi. Desi muuulte reviewuri pozitive am mai citit :D

Asa ca zilele trecute a trebuit sa cumpar un cadou si vroiam sa iau mai multe. Asa ca m-am oprit in sfarsit la standul Flormar si am plecat de acolo cu o punguta plina, insa pentru mine am cumparat doar 2 oje. Here they are :D

Cea portocalie mi se pare perfecta pentru primavara/vara, chiar vreau sa-mi fac un stoc de oje colorate pentru sezonul care urmeaza! Si implicit, cat mai multe oje colorate, in fel de fel de nuante vii :D Asa ca am ales un portocaliu nu foarte discret dar nici neon. Nu vreau sa am unghii reflectorizante, for God's sake! :)) Nu am facut swatch, I'm sorry, dar promit sa includ oja intr-un NOTW (of the week) pentru ca, culoarea e superba!

Nuanta nude e, as you all know, my fave :D In special cand vine vorba de unghii mici, nude deschis, putin spre alb. Dupa ce-am spus RIP ultimei oje perfect nude pe care am avut-o, am gasit o alta, probabil va amintiti de ea, dar nu era opaca, nu asa cum mi-as fo dorit eu. Ei, Flormar are o gama atat de mare de culori la oje incat ar fi fost problematic sa nu-mi fi gasit macar o nuanta de bej care sa-mi placa. There you go, lovies.

Ambele oje au costat 7 RON/buc, cea bej are 10 ml, cea portocalie 12 ml.

Nu stiu cat rezista pe unghii, sunt in prima saptamana incercatoarea (is that a word?!?!) cu cea nude.

Si un mini NOTW as in Nail Of The Week (pentru ca nu-mi fac in fiecare zi manichiura!) :))
(am aplicat 3 straturi pentru ca pe al 2lea l-am dat putin gresit si ramasesera dungulite inestetice)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.