vineri, 10 decembrie 2010

Review: Crema Exfolianta Bioten cu miere si samburi de caise

Heeey!!!

Probabil ati vazut in bara din dreapta a blogului ca saptamanile astea am incercat Crema Exfolianta de la Bioten, cu miere si samburi de caise, pentru ten normal/mixt (uff such a long name!) :D Ei bine i-a venit randul la un review!

Ma tot chinui sa termin de scris postarea asta de cateva zile.. Am fost extrem de obosita si imi cer scuze de pe acum daca n-a iesit un review tocmai pe masura asteptarilor voastre. Daca aveti intrebari despre produs, lasati-mi un comentariu si in caz ca am omis vreun lucru important, "trageti-ma de urechi"! :))

Descriere neoficiala: Crema exfolianata Bioten cu miere si samburi de caise pentru ten normal/mixt
Ce promite: Ten curat, fin, liber de impuritati, pori curati.
Face? Da.
Parere personala: Recunosc ca am fost sceptica la inceput, pentru ca mi-era teama sa nu fac vreo prostie si sa imi reapara iar vechile probleme cu tenul. L-am achizitionat in graba si cand am ajuns la casa de marcat deja aveam primele remuscari. Folosesc crema de 2 saptamani deja si cred ca am reusit sa-mi formez o parere despre ea.

Cum o folosesc: de 2 ori pe saptamana, miercuri si duminica, intr-o canitate suficienta cat pentru toata fata, pe tenul perfect uscat, miscari de rotatie usoare.

Nu prea am sa spun generalitati despre ea, asa ca o sa ma rezum la ce-mi place si ce nu.
Imi place ca intr-adevar se tine de promisiunea de a lasa tenul curat, dupa folosirea ei, imi simt fata libera, fina, desi tot folosesc apoi sapunul Dove pentru indepartarea resturilor particulelor care mai raman in urma procesului :D Nu ramane deloc senzatia de "gras" pe fata si asta imi place. Particulele abrazive nu sunt nici foarte mici nici foarte mari, chiar potrivite pentru o folosire de 2 ori pe saptamana, tenul meu nu a schitat niciun efect de agresivitate dupa folosirea cremei. Miroase dragut, iar ambalajul mi se pare vesel. In ceea ce priveste problemele mele legate de ten, nu mi-au aparut cosuri consecutiv folosirii cremei.
Nu-mi place ca efectul ei nu dureaza. Chiar daca imediat dupa spalare, imi simt fata curata, dupa cateva ore deja o simt incarcata si simt nevoia de spalare repetata, ceea ce la o crema buna, n-ar trebui sa apara, cel putin din punctul meu de vedere. Nu mi-a placut deloc cand am folosit crema pe tenul umed, ma asteptam sa faca spuma, dar nu am reusit decat sa irosesc o cantitate, incercand sa obtin curatarea porilor. Lasa o senzatie lipicioasa, imediat ce intra in piele, si nu-mi place deloooc lucrul asta. Scrie pe spatele produsului ca trebuie clatit cu apa calduta si ce-i drept, cine sare pasul asta, se trezeste cu un ten extreeeem de incarcat, lipicios, lucios si pliiin de mici particule cu rol abraziv. [de cate ori am scris "incarcat", "ten", "senzatie"? :))]

Overall, as putea sa zic ca e un produs ok pentru pretul la care l-am achizitionat, dar nu sunt total convinsa de el. O parte din entuziasmul de la inceput, cand am cumparat crema si abia asteptam sa o folosesc, a disparut, si acum vad crema asta ca pe un produs oarecare, ce-i drept isi face treaba, dar superficial. E buna pana la urma si exfolierea fina.

Pret: 10 ron in Carrefour.
O sa mai cumpar? As incerca alt produs data viitoare.
Nota: 7/10


DAY 02 - Your Favorite Bag That you Own

Am cumparat-o de la Stradivarius acum cateva luni, fusese redusa de la 120 ron la 45 ron. Am considerat-o o achizitie buna si e printre preferatele mele :D


PS: Mi-am decorat si eu in sfarsit blogul de sarbatoare. Nu mi-a iesit chiar cum vroiam, dar se apropie mult de cum imi imaginam ca va arata. Voi ce parere aveti? :D

Va pup!
Take care!
XOXO.