vineri, 24 decembrie 2010

Oh what a joyful time!

Hey girls!

Poate v-ati intrebat (sau nu..) pe unde am fost in ultimele 2 saptamani cat am lipsit de pe blog. Am atatea sa va spun si imi cer scuze pentru lipsa mea atat de luuuunga, nici nu stiu cu ce sa incep! Sper doar sa aveti macar putina rabdare sa cititi kilometri din postarea asta pentru ca, fiind absenta atata timp, am avut si motive bune, pe care vreau sa vi le impartasesc.

In primul rand, am avut 2 saptamani foarte pline la facultate! Acum 3 saptamani ar fi trebuit sa am un partial, care s-a amanat apoi cu 1 saptamana si tot asa, pana cand am ajuns sa-l dam sambata, pe 18 decembrie. Si pentru ca eu ma tot pregateam pentru fiecare sambata timp de 3 saptamani, mi-am luat si liber de pe blog, ca sa ma concentrez asupra materiei. Si de bine ce m-am concentrat ca partialul l-am dat abia acum 1 saptamana.. Anyway, rezultatul a fost unul bun (avand in vedere cat am invatat si cheful cu care am facut-o), am luat 8+ (whatever that means). Din cate am inteles, se vor lua in considerare numai rezultatele peste 8, cei care au luat mai putin, pot considera ca au picat, deci good news for me :D

Si ca sa continui cu lista de partiale, marti, pe 21 decembrie (da, eu am terminat facultatea pe 23 dec!!) am avut un alt partial. So imaginati-va cat de ocupata am fost in weekendul ala cu 2 partiale coming amandoua complicate si cu materie multa. Si la al 2lea cred ca m-am descurcat admirbil, desi inca nu am niciun raspuns, niciun rezultat. Am avut cateva grile de invatat din care mi-au picat 20 la examen. Sper ca m-am descurcat totusi, astept rezultatele abia prin primavara...

Scoala ca scoala, dar ce ne facem cu sarbatorile?! Nici macar n-am putut sa ma bucur de perioada asta de Craciun pentru ca a trebuit sa stau in stresul partialelor.. How's that fair?! Dar anul asta am reusit sa facem ceva dragut in sfarit, toata grupa :D Am organizat o tombola speciala cu cadouri de Craciun doar intre noi, cei din grupa. Am tras biletele cu numele fiecarui si fara sa stim trebuia sa daruim un cadou specific celui al carui nume il nimeream pe biletel. A fost foarte fun mai ales ca nu stiam cine cui trebuie sa ia si mai ales ca am avut si vreo 3 saptamani la dispozitie, asa ca suspansul a fost pe masura! Dintre toti, eu si colega careia trebuia sa ii fac cadoul am fost singurele care am facut schimb :)) Eu i-am dat ei, ea mie :))
Pe langa tombola din grupa, ne-am hotarat sa facem cadouri si catorva profesori cu care ne intelegeam mai bine, cei pe care ii avem la laboratoare. Si a iesit chiar foaaarte dragut, sper sa se fi bucurat si ei de atentiile noastre asa cum ne-am bucurat si noi procurandu-le si mai ales gandindu-ne la fiecare ce-am fi putut sa le luam :D Cu ocazia asta, ne-am asigurat si niste poze haioase si cateva de grup :)

Anul asta n-am mai alergat pentru cadouri pentru acasa, dar sunt sigura ca mama are ceva pregatit, ca in fiecare an :) Am fost cuminte (sper!) si cred ca Mosul o sa treaca si pe la mine in seara asta, asa cum va doresc si voua, sa vina cu ceea ce va doriti cel mai mult! Bradul l-am facut, n-a iesit cine stie ce, dar ne bucuram ca n-am renuntat nici anul asta la ideea de a avea un brad natural si am scos din posibilitati alegerea unuia artificial. Ce e Craciunul fara mirosul de brad si cozonaci in casa?!

Nu am decoratiuni prea multe de Craciun, dar in perioada asta nu-mi lipseste niciodata din casa bradul impodobit cu mirosul lui specific, parfumul prajiturilor proaspat coapte in cuptor si colindele sau cantecele cu specific de Craciun :) That's how I keep my spirit for Christmas ♥

Zilele urmatoare sper sa incep iar cu postarile obisnuite, pentru ca am mai multe pregatite, sau cel putin in curs de pregatire :)) :D
Pana atunci...

Va urez tuturor celor care cititi sau ati ajuns cu cititul pana aici, un Craciun cat mai fericit, plin de bucurii si de momente frumoase alaturi de cei dragi, va doresc multa sanatate si ganduri pozitive si sa nu uitati ca atunci cand va puneti sufletul si inima intr-un vis, Universul conspira sa va ajuta sa-l impliniti! :) Stay pozitive!

Promit sa revin cu un update de Craciun, sa va povestesc ce-am primit de Mos Craciun, I'm sooo excited! :)

HAVE A WONDERFUL CHRISTMAS EVE!

Va pup!
Take care!
XOXO.