marți, 14 decembrie 2010

Music: It's already Christmas in my ♥

Hey girls!!!

Am avut niste zile tare ocupate, in weekend am fost acasa (woohoo!), iar de luni am inceput un proces intens de studiu (ha-ha!) pentru ca sambata ma pandeste un partial. Eh si cu sau fara partial, eu tot aici sunt, ce-i drept, imi cam rareste din timpul pentru scris, dar vorba aia, ce invatat e ala fara pauze lungi? :)) Si mai ales, cum sa incep sa invat fara sa fac inainte o pauza de blog?

Desi sunt mai mult absenta in ultima perioada (sau cel putin, am fost), tot am reusit sa tin pasul cu toate blogurile pe care le citeam zilnic, pentru ca daca pierd chiar si o zi, mi-e greu sa ma pun la curent cu atatea posturi! Asa ca la partea cu cititul stau mai bine :))

M-am gandit azi, pentru ca, pentru unii dintre noi a fost prima data cand am vazut zapada zilele astea (ieri a fost prima zi cand am vazut si eu zapada in Bucuresti, a nins!), sa va pun cateva melodii de Craciun care mie imi plac tare mult!
Nu prea simt eu Craciunul asta fara zapada.. :( Parca nu e iarna cand vad soare afara, vreau sa fie friiiiig (asta e deja) si zapada multa :D Azi am reusit sa ma bucur si de primul ceai de "incalzire" pe iarna asta! Cu aroma de fructe de padure si 4 lingurite de zahar :)) I know, extra-sweetened but love it!

No more talking, go study! Va las melodiile mai jos :)










Si cum nu pot, nu pot, pur si simplu nu pot sa ma abtin sa mentionez ca sunt fana Stefan Banica Jr numai de Craciun :)) Mereu mi-am dorit sa ajung la unul din concertele lui de Craciun si anul trecut am reusit, mi-as fi dorit si anul asta, dar n-a mai fost timp :( Anyway, una dintre melodiile care imi plac:


PS: azi ma sustrag de la tag pentru ca nu gasesc in niciun fel si chip poza cu "brush-ul" meu preferat :))

Va pup!
Take care!
XOXO.