miercuri, 15 decembrie 2010

Kit La Roche-Posay + review: LRP Effaclar K

Hey!!! :D

Nu am postat acum 2 saptamani cand mi-a ajuns kitul de la La Roche Posay pentru ca am asteptat sa folosesc Effaclar K, de care eram foaaarte curioasa :D Si am zis ca dupa ce voi fi strans datele pentru review, voi posta si ceea ce continea kitul pe care l-am primit.

Fiindca am fost printre primii ce au primit kitul, stand in Bucuresti, nu stiam ce contineau celelalte, sau nu mi-as fi imaginat mai bine spus ca ar putea sa fie diferite. Am vazut la unele fete din alte orase ca au gasit in pachetel si o mostra de 15 ml de Effaclar, mostra care nu se regasea si in pachetelul meu. Anyway, Effaclar K ma interesa foarte mult si ma bucur ca l-am gasit in kit.

Ce continea kitul meu:
  • Lipikar lait 15 ml
  • Toleriane 5 ml
  • Effaclar K 5 ml (de ce nu l-ati facut de 15? :(((( vise)
  • Hydreane legere 5 ml
  • Plic Hydraphase intense
  • Plic Redermic +
  • Plic Toleriane teint
Am fost multumita de cat de repede l-am primit si multumesc, LRP, ca am avut sansa sa incerc produsele. Din pacate, nerabdarea de a incerca Effaclar K m-a facut sa las deoparte restul mostrelor si nu am folosit-o decat pe cea mentionata, dar promit sa le incerc si pe restul si sa fac un review comun :)

And now, ladies and gentlemen (care nu exista :)) care nu este de fapt), mult asteptatul:

"Effaclar K"

Dupa ce am citit reviewul pozitiv facut de Adyna, am zis ca trebuie sa-l incerc. Si cum un pliculet nu mi-ar fi ajuns nici macar pentru 2 zile, mostra de 5 ml a fost mai mult decat binevenita. Cat mi-a ajuns? 2 saptamani in care mi-am facut de cap! :))


Descriere neoficiala: Crema/fluid zilnic pentru ten gras
Ce promite: Imbunatateste aspectul tenului si elibereaza porii.
Face? Da!!! (3 semne de exclamatie!)
Parere personala: Recunosc ca am fost influentata de reviewul Adinei si nu prea am putut sa privesc crema asta foarte obiectiv, dar am incercat pe cat posibil sa observ efectele ei asupra tenului meu. Nu pot sa sustin ca m-a scapat de probleme pentru ca as minti, nu, nu m-a scapat, nu mi-a imbunatatit aspectul intr-un mod miraculos, dar! intr-adevar face ce spune. Este ideala pentru tenul mixt, nu neaparat gras (daca aveti probleme foarte mari cu sebumul, nu stiu cat de mult va va ajuta), nu usuca pielea, ci mai degraba o lasa mata, fina la atingere si lasa si o senzatie de curat.
Imi place mirosul pentru ca seamana a ceva farmaceutic si fresh in acelasi timp. Are o textura usoara, nu este foarte "vascoasa", ci mai degraba fluida. N-as putea sa spun ca e o crema, dar nici o lotiune, sper ca intelegeti la ce ma refer... Imi place la nebunie senzatia pe care o lasa dupa aplicare! Desi aplicata pe pielea iritata (cosuri) da o usoara usturime, probabil din cauza ingredientelor, nu usuca si nici nu apar acele mici descuamari de care probabil stiti, mai ales cele ce ati folosit sau folositi Retin-A in locurile cu probleme, pe o perioada indelungata. Ambalajul este foarte simplu, dar nu cred ca asta ar trebui sa fie un obiectiv de luat in vedere in alegerea unui produs, cu atat mai mult in cazul unui produs pentru fata, cand importanta este actiunea si modul de actiune, nu aspectul, textura, mirosul sau altceva.
Nu-mi place ca... am avut asteptari foarte mari de la el si nu mi-au fost confirmate :( Stiam totusi ca Effaclar K nu avea sa-mi rezolve problema pentru ca alta este problema la mine, in niciun caz de natura cosmetica sau rutina de ingrijire a tenului. Dar am sperat in sinea mea ca, crema asta avea sa ma scape de orice probleme. Nu spun ca mi-a facut vreun rau pentru ca nu e adevarat! Cred sincer ca m-a ajutat in schimb sa imi tin in frau problemele deja existente si sa le atenueze, insa nu vizibil sau notabil.

Cum am folosit-o: Aplicare pe fata uscata dimineata si seara.

Overall, este o crema buna si o recomand celor care au probleme mici cu tenul, mai ales cu acneea usoara, are efecte pozitive asupra tenului. Cel putin la mine!

Pret: Undeva in jurul a 40-50 ron, in farmacii, depinde foarte mult unde va uitati dupa ea.
O sa mai cumpar? Intentionez sa imi achizitionez crema full sized :)
Nota: 10/10

Sper ca v-a fost de folos reviewul si as fi tare curioasa sa-mi spuneti daca ati incercat Effaclar K, daca v-a mers bine sau daca ati avut probleme :)

PS: Imi cer scuze ca am intarziat atat de mult cu postarea despre La Roche-Posay!


DAY 03 - Your Favorite Brush


imagine preluata de pe eyeslipsface.co.uk

ELF ALL FACE BRUSH


Va pup!
Take care!
XOXO.