joi, 11 noiembrie 2010

Thank you, Adina!

Hey!

Trebuie neaparat sa va impartasesc bucuria mea de astazi, care vine din partea Adinei. Acum cateva zile am castigat un mini-concurs la ea pe blog si azi mi-a ajuns si premiul din partea ei. Si cum toate sti ca Adinei ii plac surprizele, desi mentionase pe blog care va fi premiul ce aveam sa-l primesc, am avut placerea sa mai descopar ceva in pachetel, in afara de produsele de care stiam: o mostra de parfum Cacharel, Amor Amor. Loooove it!!!! ♥

M-am gandit ca ar fi frumos din partea mea ca imediat ce primesc pachetul sa va impartasesc si voua si sa profit totodata sa-i mai multumesc Adinei inca odata pentru premiu, si ca mi-a dat si sansa sa incerc un produs de la Sephora, ce-mi doream de foarte mult timp!!

Ador nuanta asta, e perfecta pentru highlight, chiar cautam asa ceva!! :D


Va pup!
Take care!
XOXO.