miercuri, 3 noiembrie 2010

Tag: Intrebari

Heyyy!!! Long time, no posting.

Am fost extreeem de ocupata cu facultatea in ultima saptamana, am avut de dat un test de laborator a.k.a. colocviu si a trebuit sa ma concentrez acolo. (exagerez, bineinteles, am invatat o singura seara :))) Intre timp am primit un tag foaaaarte interesant de la Dodo si Michelline, carora le multumesc ca s-au gandit sa-mi dea sansa sa raspund si eu la intrebarile respective. Care btw, au fost destul de grele.

No more talking, let’s get down to business :D

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?
As alege umilinta. Nu cred ca bataia rezolva ceva, si, chiar daca as iesi umilita din toata situatia respectiva, cred ca roata se intoarce de fiecare data, nimic nu ramane nerezolvat.

2. 3+4= 5 este posibil?
Matematica asta e o stiinta exact, deci nu, nu e posibil.

3. Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Make it 2 :))) N-as face-o nici pentru toti banii din lume.

4. Spui intotdeauna adevarul?
Am trecut pe Podul Minciunilor la Sibiu, si n-a picat cu mine. Deci mint :))

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?
Depinde foarte mult de natura compromisului. Daca e in discutie cel mai mare vis al meu, probabil n-ar mai conta compromisul.

6. Ai inselat, furat vreodata?
Inselat da, furat.. daca sa copiezi inseamna a fura, da :D

7. Ce parere ai despre zicala: ¨Creeaza-i unui om DORINTA si se va f*** pe ele principii, vise, etc"
Nu neaparat. Nu as renunta niciodata la principii, cu atat mai putin la vise. Indiferent de cat de mare ar fi dorinta, nu cred ca as fi capabila sa dau la o parte principiile in care cred.

8. Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.
Intrebare absurda. Raspuns pe masura.

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?
Norocul meu ca n-am cum sa fiu intr-o asemenea situatie. Intrebarea oricum e scrisa ciudat, pentru ca se intelege ca daca nu i-as sacrifica pe cei 1 milion, ar muri toti.. si aia 5 miliarde si cei 1 milion. Deci oricum as da-o, tot aia 1 milion. Tricky one.

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789 ?
Nu stiu? :))

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?
Nu l-as inchiria.

12. Daca nu ai avea ce manca ai da in cap cuiva?
Depinde cui :)) Nu stiu, n-am fost in situatia asta si nu pot sa stiu cum as reactiona.

13. Cand ai facut ultima oara sex si cu cine?
What the..?

14. Iti prinzi partenerul in pat cu o alta persoana in timpul actului sexual. Cum reactionezi?
N-am patit-o, de unde as stii cum as reactiona? :|

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?
Daca prin absurd as fi, probabil lumea s-ar duce de rapa.. rau de tot :)) Nu cred ca as fi in stare sa fac ceva, stiind ca am o putere atat de mare fata de oameni.

16. Dai bani la cersatori?
Mai dau, dar doar la batrani.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?
Probabil as plange non stop :)) As incerca sa fac tot ce mi-am dorit si ce mi-ar sta in putinta sa fac in 24 de ore.

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?
A pai dupa 10 ani deja ne iubim, cum sa mai am eu inima sa-l chinui? :)) In primul rand nu cred ca as rezista 10 ani la chinurile lui, fara ca macar 1 an sa nu-l fi chinuit si pe el inapoi. Si in al 2lea rand, dupa 10 ani suntem deja best friends, daca am stat doar noi 2 acolo :))

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?
Depinde ce vrea. Dar nu prea as avea cum sa fiu in situatia asta pentru ca in persoanele care imi stiu secretele am incredere totala, si nu impartasesc oricui lucruri personale.

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.
Dodo: one of my best friends. Deci prea obiectiva n-am cum sa fiu, o stiu de o gramada de ani si am trait multe momente frumoase impreuna. Cel mai rau imi pare ca nu ne putem vedea mai des, dar asta nu inseamna ca nu vorbim. I’m glad ca ne-am impacat pana la urma, dupa ce am fost “certate” ceva timp :D luv you :*
Michelline: o stiu de pe blogul ei si imi place tare mult cum scrie, cum povesteste. E f frumoasa si o studenta eminenta :)) (ca tot mi-a placut mie postarea ei cu examenul din toamna).

Multumesc mult fetelor de tag. Au fost destul de interesante intrebarile si la unele chiar mi-a fost greu sa raspund, pentru ca nu prea am stiut ce :( Sper totusi ca m-am ridicat la inaltimea intrebarilor, cu raspunsurile pe care le-am dat si ca nu am jignit pe nimeni. Am fost cat am putut de sincera si.. diplomata :))

Predau tagul mai departe celor care vor sa raspunda la intrebarile de mai sus, stiu ca deja mai toata lumea l-a primit, circula de ceva vreme tagul asta.

PS: mai am un tag de facut, n-am uitat de el! Maine promit sa ma ocup si de el, necesita niste munca fotografica :))

Va pup!
Take care!
XOXO.