duminică, 14 noiembrie 2010

Sunday's Post: Tags & Awards + later edit

Hey girlies! ♥

Sunt atat de obosita :( Am avut jumatate de saptamana extraordinar de incarcata si obositoare, abia daca am reusit sa ma impart in toate locurile unde trebuia sa merg, dar eu zic ca pana la urma am reusit. Ce-i drept, am iesit tare "sifonata" din alergatura asta dar azi in sfarsit ma pot bucura de putina liniste acasa. Weekendul vostru cum a fost? :D

Pentru ca nu-mi mai merge creierul sa postez ceva mai interesant, o sa onorez un tag pe care l-am primit de curand, si n-am avut timp sa ma ocup de el. L-am primit de la Dodo si inca odata de la Koko. Va multumesc fetelor pentru ca v-ati gandit la mine!!

My Perfect Imperfections

Reguli :

1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deranjeaza.
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care-ti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Spune un lucru care iti place si un lucru care-ti displace la persoana care te-a tag-uit.
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

1. Tenul: de care sunt foarte complexata pentru ca am destul de multe semne si pete de care nu stiu daca mai pot scapa, cel putin nu prea curand :( Oricat ma ingrijesc de el, si stiu ca spre deosebire de alte fete, despre care stiu ce inseamna pentru ele ingrijirea tenului (nedemachiat, nespalat zilnic, demachiat in conditii insalubre.. :)) cum suna) , iar eu fac foarte multe eforturi si tot degeaba :( Nu prea vad rezultate clare, decat foarte slabe, si foarte rar. Dar pana la urma asta e, ne multumim fiecare cu ce avem..

Nasul
: Yes, I am of those with a big nose. :)) Cand port ochelarii, am impresia ca nu se vede chiar asa de tare, dar sunt foaaarte complexata mai ales cand vine vorba de poze :)) Multi imi zic ca nu am nasul chiaar atat de mare pe cat il fac eu sa para, dar nu.. mie nu-mi place!

Mainile si gleznele: le am prea subtiri :)) Nu pot sa port foarte multe articole de imbracaminte din cauza asta. De exemplu, pana si topurile le probez in magazin pentru ca sunt modele care imi vin, altele care nu, din cauza ca am mainile subtiri. :( Iar gleznele sunt prea subtiri in comparatie cu restul piciorului, si vara nu prea port lucruri care sa nu-mi acopere gleznele. Daca imi iau pantaloni scurti, obligatoriu Conversi inalti sau cizmulite. :D

2. Ochii: Chiar cred, si scuze daca par aroganta, ca am ochi frumosi. Mi s-a spus de foarte multe ori, am primit complimente la adresa lor si cred ca pana la urma mi s-a urcat si mie la cap :)) Imi place ca atunci cand ii conturez, devin mult mai expresivi, si desi cand eram mai mica nu-mi placeau sa erau prea mari, acum sunt tare mandra de ei :D

Parul: Imi place la el ca e moale si fin si nu are aspectul ala sarmos. Nu e uscat si sunt extreeeem de fericita ca am gasit o stilista care sa ma tunda in asa fel incat firul de par sa nu se despice atat de repede. (mi-a explicat ea care era ideea tunsului, dar nu mai stiu :))) Nu mi-am vopsit niciodata parul si cred ca asta ii da un aspect sanatos, nu e aspru si culoarea e naturala. :D

Unghiile: Nu le am moi, nu mi se exfoliaza si imi place si forma lor. Cand eram mai mica, poate chiar pana prin clasa a 11-a, obisnuiam sa-mi rod unghiile. Din carne! M-am lecuit de asta abia prin clasa a 12-a, cand stiam ca urmeaza facultatea si nu puteam sa ma prezint cu niste unghii roase, ca deh, plecam la Bucuresti :)) Asa ca am renuntat sa le mai rod si le-am lasat sa creasca, si am observat ca totusi ele au o forma frumoasa, desi le chinuisem ani de-a randul cu rosatura mea :D De atunci mi le las sa creasca medii, cu exceptia verii, cand mi le las lungi din cauza ca nu am facultate (nu sunt tocmai practice in viitoarea mea meserie :D). Am invatat incet incet sa imi aplic si lacul de unghii si diferite culori de oja si de atunci imi plac :D

3. Am scris mai sus.. ups.. am citit regulile abia dupa ce am inceput sa scriu, la punctul asta nu stiu ce-as mai putea sa scriu.

4. Dodo: imi plac - ochii ei! Nu culoarea, ci forma. Imi plac mult ca sunt usor migdalati.
nu-mi place - parul pe care si l-a tot "ars" ani de-a randul cu atata vopsit..

Koko: imi place - culoarea parului enorm de mult!! Mai ales cand ii mai cresc putin radacinile si are usoare reflexe mai inchise
nu-mi place: ca majoritatea timpului isi tine parul strans :( Ii sta bine, dar mi-ar placea sa o vad si cu parul desfacut mai des.

Dau tagul mai departe: Alexa, Iguanitza, Sere, Sadie, Deea.


Blog Award de la Dodo, Shopperita si Anda

Thanks, Doll :* Eu il dau mai departe tuturor blogurilor pe care le citesc, in special: Koko, Anda Zelenca, Sere, Iguanitza, Iulia Badita, Shopperita si inapoi la Dodo.

Wow, mi s-a parut un post lung asta, acum trebuie sa le anunt pe fete de blog award si de tags pff.. Maine ma asteapta o zi obositoare, dar pe care abia o astept! Yey, laboratoare de la 8 la 18! It's gonna be a lot of fun! :D

Va pup!
Take care!
XOXO.