miercuri, 17 noiembrie 2010

Review: Fond de ten Vichy Aerateint

Heeeeey!!

Long time, no reviewing! :)) Dar a venit vremea sa recuperez si cum a trecut foaaaarte mult timp de la ultimul review, am zis ca e cazul sa revin in forta! :D Asa ca am strans "date", informatii, am fost "detectiv" si mi-am insusit cateva cunostinte despre fondul de ten Vichy Aerateint.

Inainte de toate vreau sa-i multumesc Iuliei pentru premiu, pe care il ador si il pretuiesc aici, in coltisorul meu cu bunatati pentru machiaj :D He's my little precious :)) Ah si multumesc si Vichy pentru ca mi-a trimis premiul intr-un ambalaj ataaat de dragut si de special.

Tin sa mentionez ca este pentru prima data cand detin un produs dermato-cosmetic, nu am mai incercat pe timp indelungat un asemenea produs.

Descriere neoficiala: Fond de ten Vichy Aerateint Fluide, pentru ten normal/mixt, nuanta 23, Clair/Ivory
Ce promite: Ten proaspat, lasa pielea sa respire, actiune antipoluare, intact 12h.
Face? Da
Parere personala: Am avut ocazia sa incerc cateva mostre pana sa am varianta full-sized si am fost oarecum multumita de calitatea fdt. Nu-mi placea ca nu acoperea foarte bine roseata, dar de cand am incercat varianta full, mi-am dat seama ca inainte puneam o cantitate mult prea mica de fdt care ma asteptam sa-mi acopere tenul perfect. I know, faceam economie, sa-mi ajunga mostrele cat mai mult timp. Dar cu o cantitate suficienta de fdt, acopera foarte bine si nu am probleme din punctul asta de vedere. So let's see..

Mai sus de locul in care se vede pata de fdt, am aplicat o cantitte pe care am intins-o, ca sa vedeti cum se potriveste nuantei pielii mele.

Imi place ca nuanta este exact cea a pielii mele. Nici prea deschisa, nici prea inchisa. Imi acopera foarte bine roseata si fata arata foarte catifelata, nu incarca tenul si micile imperfectiuni dispar. Este destul de lichid si imi vine greu sa-l aplic cu degetele, dar trebuie sa ma obisnuiesc putin cu, consistenta asta, pana reusesc sa-l stapanesc. Sticluta e prevazuta cu un dispozitiv de dozare care este foarte igienic si permite eliberarea unei cantitati suficiente de fdt pentru intreaga fata + barbie (pe gat nu-l folosesc pentru ca nu este nevoie, nuanta este aceeasi cu a pielii mele si nu are rost sa ma incarc aiurea si excesiv cu fdt). Ambalajul e foarte simplu si finut, imi place sticluta foarte mult, are o forma eleganta (cel putin din pctul meu de vedere). Are SPF 20, ceea ce e bine, dar nu asta caut la un fdt. Iarna, nu mi se pare ca razele soarelui prezinta un pericol pentru ten asa ca si daca nu avea SPF, imi era tot indiferent. Let's say that's a plus for summer :D
Nu-mi place ca e prea prea lichid. A fost un soc pentru mine sa vad ca imediat ce aplic o cantitate pe podul palmei, de unde apoi aplic pe fata, fdt incepe sa curga daca nu sunt atenta, este extrem de fluid. Cum am mai spus, cred ca trebuie sa ma obisnuiesc cu el, din mostre nu parea atat de lichid. De rezistat, I'm sorry, dar nu rezista intact 12h. Poate aici intervine si tipul meu de ten si faptul ca secretia de sebum devine vizibila dupa aproximativ 8h. Nu rezista la transfer, se ia pe ecranul telefonului (am vazut ca pe multe dintre voi va intereseaza aspectul asta la un fdt), dar nu ma deranjeaza atat de tare asta pentru ca ecranul se sterge! :D

Pret: 68-71 Ron in farmacii, eu l-am primit cadou.
O sa mai cumpar? Probabil nu din cauza pretului prea ridicat.
Nota: 9/10

Sa invatam sa citim eticheta! Am citit pe cutia fdt ca este NON COMEDOGEN. Ok, cu toate stim ce sunt comedoanele (or at least I hope so :|), dar non comedogenic? Ce face el de impiedica formarea comedoanelor? Ei bine, am searchuit pe mighty Google si am aflat.. Cel mai bine, atunci cand nu stiti ce inseamna un lucru pe eticheta unui produs, cautati si informati-va, ca sa stiti daca va trebuie sau nu, daca va poate face bine sau rau, pentru ca ceea ce pentru unii ar face bine, pentru altii/altele ar putea dauna.

Noncomedogenic
is a term applied to oils, lotions, and skin creams that do not block pores. Noncomedogenic products are also sometimes referred to as non-occlusive. The theory behind using lotions that are noncomedogenic is that by not blocking pores, they will reduce the incidence of pimples.
(sursa)

Va las si o poza cu punga in care mi-a fost adus. Isn't it cute? ♥


PS: Pentru ca am incredere in gusturile voastre in materie de accesorii, vroiam sa va cer parerea despre un cadou pe care urmeaza sa il fac uneia dintre cele mai bune prietene ale mele. Please God, ca ea sa fie dintre cei care nu-mi citesc blogul :))
Later update: e bratara, nu colier :P

Magazin: SIX


Va pup!
Take care!
XOXO.