duminică, 24 octombrie 2010

Sunday afternoon: Rambling about fashion

Hey girlies! :D

M-am gandit sa inaugurez o noua rubrica pe blog. M-am gandit ca oricum sambata nu postez niciodata pentru ca sunt plecata acasa si de cele mai multe ori, am fel de fel de treburi de facut, iar duminica nu am ce. Asa ca m-am gandit la rubrica de "Sunday Afternoon", total random stuff, dar cu fel de fel de subiecte.

Duminica asta ma gandisem sa scriu despre stilurile vestimentare si mai mult parerea mea despre ele. Nu stiu ce parere aveti voi (si mi-ar placea sa-mi scrieti comenturi) despre persoanele cu mai multe stiluri vestimentare. Cunosc multe fete care se imbraca dupa un singur stil, si o sa iau ca exemplu, stilul sport-casual. Mi se pare ok sa ai un stil vestimentar si sa ti-l pastrezi, sa-ti creezi o imagine, iar oamenii sa te cunoasca dupa ea, dar ce se intampla atunci cand trebuie, de exemplu, ca persoana care se imbraca sport, sa mearga la un eveniment "black-tie" si sa fie nevoie sa poarte tocuri, sau o rochita mai eleganta?

sursa foto: Tumblr

Personal, cred ca ar trebui ca fiecare dintre noi sa alterneze stilurile vestimentare. Si cred ca cel mai bine ma pot da exemplu pe mine, in cazul asta, pentru ca nu ma simt si nici nu sunt in masura sa comentez despre altii. Imi place sa ma imbrac casual, most of the time, cat mai lejer, dar asortat, cu articole care sunt etichetate ca si "se poarta anotimpul asta..". Asta nu inseamna ca nu pot intr-o zi sa ma simt mai sporty, si in loc de cizme joase, sa-mi iau o pereche de adidasi, sau chiar Conversi (desi nu prea mai e vreme de ei), sau zile in care sa ma simt "glam" (which sounds stupid :))) si sa port o pereche de botine cu toc. Nu stiu de ce am facut comparatia tocmai la pantofi, dar la fel se intampla si la articolele de imbracaminte. Un hanorac poate fi inlocuit oricand cu un pulover mai "elegant", asa cum si o fusta o inlocuiesc foarte usor intr-o alta zi, cu jeansi.

Azi ma intorceam la Bucuresti si ma gandeam la fetele care nu stiu sa poarte tocuri sau rochii. Care se vad imbracate numai in blugi sau numai in hanorace, iar atunci cand le dai o rochie, pur si simplu nu stiu sa o poarte. Si cred ca totul tine de atitudinea fiecareia, asa cum si-a format stilul.

Personal, imi place sa alternez mai multe stiluri vestimentare intr-o saptamana, de cele mai multe ori, dupa starea de spirit. Foarte multi m-au intrebat si inca ma mai intreaba, care este stilul meu vestimentar, si majoritatea raman uimiti cand le spun ca nu am asa ceva. Nu mi-a placut niciodata si nu-mi place sa fiu etichetata ca, de exemplu "fata care poarta numai adidasi" sau "fata aia care are numai tricouri".

Am o prietena care mereu imi spune, inainte sa ne intalnim, "tare sunt curioasa cum te imbraci azi" si intr-un timp, incepusem sa o intreb si eu de ce ma intreaba asta de fiecare data, ca nu am asa multe articole pe care sa le schimb si in niciun caz nu sunt un "fashion icon" pentru nimeni. Nu am un stil care sa inspire pe altii si pana la urma, nu asta e ceea ce vreau sa fiu, daca inspir pe cineva printr-o anume combinatie pe care o fac, e ok, dar nu fac din asta o prioritate atunci cand imi aleg imbracamintea sau pantofii. Revenind la ceea ce spuneam despre prietena mea (stiu, fac multe paranteze :))), am intrebat-o si mi-a raspuns simplu: "Pai eu stiu ce stil ai tu chef atunci cand iesim?"

E important sa stim sa ne adaptam outfitul dupa locul in care mergem, dupa evenimentul la care participam sau dupa activitatile pe care le facem acolo unde mergem, dar mai ales sa avem mereu atitudinea corespunzatoare. Pana la urma, nu stiu cat conteaza cum te imbraci, atata timp cat nu ai atitudinea necesara, n-o sa poti niciodata sa "pull off" un outfit cu pantofi cu toc, cu o atitudine de Converse. (sounds funny :)))

Ca inspiratie, de cele mai multe ori urmaresc outfiturile lui Nicole Richie, Lauren Conrad, Blake Lively, Whitney Port si the Kardashians. Cat mai lejer, dar diferite. Cel mai des ma imbrac intr-o pereche de jeans skinny, un tricou/top, long necklace, boots sau Conversi in functie de sezon, cardigan sau geaca de piele (la fel, in fucntie de anotimp) si geanta de umar.

Anyway, sper ca nu v-am plictisit (prea tare) cu postul si astept comentariile voastre, sa-mi spuneti mai ales ce stil vestimentar adoptati cel mai des, cine va inspira in materie de outfituri si ce parere aveti de toata treaba asta :D

Va pup!
Take care!
XOXO.