miercuri, 20 octombrie 2010

Review: Maybelline Colossal Volum Express

Morning, girls!

E o vreme atat de urata afara! Stiu, ma plang mult de vremea in ultima perioada, dar chiar nu imi mai place toamna asta... Ba e toamna, ba e iarna, ba sunt 20 de grade afara.. That's just insane!! Nici nu mai stiu cum sa ma imbrac, ca fie mi-e prea cald, fie bate un vant de ajung acasa degerata deja. :| Si cum azi n-am nicio indatorire la facultate (yay?!), o sa stau acasa toata ziua sa vegetez :D Nu stiu cat de interesant suna, dar dupa 2 zile de oboseala, miercurea libera e o minune pentru mine :)) Cam aiurea ca ziua libera e fix in mijlocul saptamanii si nu undeva, vinerea, asa aveam si eu un weekend prelungit, nu o saptamana cu pauze... Dar ne multumim cu ce avem si asta e :D

M-am gandit sa fac un scurt review la ultimul produs de machiaj achizitionat si de care la inceput am fost foaaaarte multumita si ma mandream ca in sfarsit am reusit sa mi-l cumpar. Mereu ma atrageau altele si il puneam pe planul 2, dar acum gata! It's mine!! :D Rimelul de la Maybelline, Colossal Volum Express, nuanta Black. Multe dintre prietenele mele mi l-au recomandat si l-au ridicat in slavi ca ar fi un produs must-have si merita achizitionat. Asa ca m-am convins ca trebuie sa-l incerc si eu, am profitat, ce-i drept, de oferta de 15 Ron a lunii octombrie si acum pot in sfarsit sa-mi spun si eu parerea despre el.

Descriere neoficiala: Mascara Maybelline The Colossal Volum Express, nuanta black
Ce promite: Volum colosal instantaneu. Fara gene incarcate.
Face? Pe jumatate deocamdata.
Parere personala: Cand l-am desfacut am avut un mic soc. Imi displace total periuta pentru ca e de plastic (?!), nu e delooooc moale si o manevrez cu foaaaarte mare atentie de frica sa nu ma zgarii :| Eram obsnuita pana acum cu periutele curbate, putin mai mici decat cea de la Colossal, si probabil de asta mi se pare greu de folosit. Cred ca trebuie sa il mai folosesc de cateva ori, pana la reobisnuiesc cu periutele mai mari decat cele pe care le foloseam inainte. Probabil se intampla multora dintre voi ca atunci cand cumparati un rimel nou si il incercati acasa, sa vi se para ca nu contine mult produs sau ca nu "coloreaza" genele. Am ajuns la concluzia ca mie mi se intampla asta indiferent de marca, firma sau locul de unde am achizitionat rimelul si cred sa fie din cauza faptului ca e prea lichid la inceput. Am avut aceeasi problema cu un rimel de la (?!) Rimmel si dupa cateva utilizari il adoram, era atat de negru si imi facea niste gene superbe. (pacat ca s-a uscat de tot pana la urma :))) Probabil la fel se va intampla si cu cel de la Maybelline, pe care il astept cu nerabdare sa se mai usuce, sunt oarecum convinsa ca, calitativ, este bun. Trebuie doar sa ma obisnuiesc eu cu el.
Gata cu plangerile, sa trecem la reviewul propriu zis (ca pana acum a fost ce?!) :)) Imi place ca atunci cand l-am deschis, am simtit iar mirosul specific de rimel de la Maybelline. Are un parfum discret, care insa nu ramane dupa ce este aplicat, este destul de pigmentat cat sa nu faca genele sa para false sau prea negre, imi place ca intr-adevar NU incarca genele. Am incercat, ceea ce nu prea-mi sta in fire, sa dau 2 straturi de rimel si mi-a placut. Spre deosebire de altele, al 2lea strat nu face ochiul sa para un "paianjen". Love that to a mascara!

Overall, pare un produs bun, periuta trebuie sa ma mai convinga putin pana sa-i dau nota maxima. :D

Pret: 15 RON redus - il gasiti numai in luna octombrie la pretul asta (intreg ajunge undeva la 25 RON)
O sa mai cumpar? Nu stiu.
Nota: 8/10

Va las si o melodie care mie personal imi place foarte mult, iar videoclipul, no offence, se vede ca n-a fost filmat nici in Romania, si nici cu o echipa de romani. Thumbs up for that!


Va pup!
Take care!
XOXO.