marți, 26 octombrie 2010

Polyvore Account status: reactivated!

Hey!! :D

De obicei din lipsa de activitate, am tendinta de a-mi reactiva conturi vechi pe siteuri pe care imi pierdeam timpul in urma cu ceva vreme. Asa ca, trecand iar prin criza de "prea mult timp liber", am hotarat sa-mi reactivez contul de Polyvore. Probabil unele dintre voi stiu de siteul asta, dar vreau sa povestesc despre el si celor ce inca nu au auzit de el, sau au auzit, dar n-au avut curiozitatea sa intre.

Pe Polyvore.com puteti crea diferite "seturi", asa cum le numesc proprietarii siteului, care sa contina articole de imbracaminte, sau de make-up, si chiar "art sets". Ideea de baza e simpla. Siteul a fost creat din intentia de a ajuta persoanele pasionate de fashion, sa-si exprime liber ideile, fara sa fie opriti de situatia financiara. Si asa, puteti compune diferite tinute din articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii care in mod normal, in viata de zi cu zi, nu va permiteti sa le achizitionati. De la cele mai mari firme creatoare de moda, ca Chanel (si asta e doar un exemplu absurd) pana la cele accesibile, ca Forever 21, Stradivarius, Bershka, Top Shop, si altele.

Am intrat pe Polyvore prima data acum 2 ani (?!) I know!!! Ce mult a trecut! La inceput recunosc ca nu m-a pasionat absolut deloc, dar aveam perioade, de obicei in timpul facultatii, cand zilnic aveam idei de seturi, compinatii, outfituri cat mai complexe. Si incet incet am invatat sa lucrez cu siteul si sa-mi fie foarte usor sa le aranjez :D

Cea mai fericita experienta de pe Polyvore a fost acum un an, cand am castigat primul concurs organizat de proprietarii siteului, si mare mi-a fost mirarea sa vad ca pachetul de la ei, chiar a ajuns! S-au purtat foarte profesionist cu mine, pentru ca in concursul respectiv castigasem un parfum, dar din motive de siguranta la transport, nu au putut exporta parfumul din SUA. M-am intristat pe moment, desi imi spusesera ca vor avea sa-mi trimita un pachet cu "bunatati".. Si mare mi-a fost mirarea sa vad ca micutul pachetel primit la posta continea produse MAC si multe altele :D

Daca v-am convins cat de cat sau daca aveti macar curiozitatea sa intrati pe site, va urez bafta la creat seturi cat mai dargute, stiu ca multe dintre voi aveti niste idei foarte bune in materie de outfituri si siteul va da posibilitatea sa va "jucati" cu ce haine vreti voi :D Dulapul devine brusc, mai mare :)) Bineinteles, pretul pe care il platesti? Cateodata iti vine sa "plangi" in fata calculatorului, cand realizezi ca unele articole sunt imposibil de atins :))) But you're some tough cookies, you can hang in there! :D

Daca aveti cont sau vreti sa va faceti, puteti sa ma adaugati la contacte.

Profilul meu: Miss L - Lauren's Fashion Runway click it! :)
& my latest set



Va pup!
Take care!
XOXO.