joi, 21 octombrie 2010

Music: Snow Patrol - Chasing Cars

Hey girls!!

Azi n-am chef de nimic. Pe cat de prost am inceput ziua, cu atat mai prost o termin :( Nu mai dau vina pe vreme, dar nici nu am pe altceva pe ce sa dau.. Cum zicea si Koko intr-un post zilele trecute, ca nu-i mai plac seminariile si cursurile, cred ca trec si eu printr-o perioada de "negare". Mi-e atat de... lene ca sa nu scriu sila, sa ma trezesc maine iar (?!) de la 6 ca sa ma duc sa amortesc intr-un amfiteatru in timp ce un om cu titlul de doctor vorbeste unei sali pline cu oameni adormiti, nimeni ascultand ce spune "nenea". Nu stiu cum de reusesc cateodata sa ma trezesc chiar mai devreme, cu 1 ora si jumatate inainte sa intru, ca sa am timp sa ma machiez! Probabil, fiind un moment al zilei pe care il astept cu nerabdare, e entuziasmul mai mare sa ma dau jos din pat dimineata, sa ma dezmeticesc, sa ma trezesc.

Nu vreau sa va plictisesc cu random posts si nici nu vreau sa va stric dispozitia, sau sa va transmit vreun sentiment trist, asa ca am zis, intrucat chef sa editez pozele pentru Nails of the day nu am, mai bine postez o melodie draguta, care mie personal imi ridica tot parul din cap :)) de placere! Am descoperit-o intr-un episod din Grey's Anatomy (ultimul episod din sezonul 2, ca sa fiu mai exacta :))) si de atunci a ramas in folderul cu "Muzica de ascultat anytime". Probabil o stiti si voi, daca nu, va recomand sa o ascultati pana la capat, cu tot cu versuri :D


Va pup!
Take care!
XOXO.