marți, 19 octombrie 2010

Make-up: Turquoise Peacock inspired by Dodo

Hey!

Ce facetiiii? Sper ca ati avut o zi cel putin mai buna decat a mea, daca nu excelenta. Desi vremea nu prea ne da niciun chef de iesit pe afara, a trebuit si azi sa merg la facultate si sa indur ploaia si vantul.

Zilele trecute am incercat make-up ul pe care il realizase Dodo, Turquoise Peacock, pentru care am studiat foarte mult timp pozele, dar bineinteles, din n motive, nu mi-a iesit la fel. Nici n-a fost intentia mea sa-l copiez, ci doar sa ma inspir, pentru ca nu cred ca as fi combinat culorile astea de una singura :D

Nu va mai arat poza de referinta pentru ca nu mi-a iesit la fel si nu vad niciun rost, gasiti postarea cu lookul lui Dodo la ea pe blog :D
Here's my look:

Mi-a iesit un look mai "cuminte", mai soft, dar culorile am incercat sa le pastrez cam ca cele din lookul original.
Inainte sa postez si ce produse am folosit si unde, mai vroiam sa mentionez ca pozele nu au fost modificate nici la contrast nici ca intensitate, asa cum am facut cu celelalte, dar din pacate (si iar dam vina pe saracul aparat :)))) nu am avut lumina (nah ca am dat vina pe lumina, better :))) foarte buna pentru poze.

Ce-am folosit:

Pentru ochi:
- Concealer NYX, Light
- Eyeshadow base NYX, White
- Quad Avon by Jillian Dempsey, Icy Shimmer
- ELF eyeshadows, Teal Dream
- Quad Avon, Rosewood
- Avon, Sandy Corals
- Creion gel, Avon Super Shock, Lace Edition
- Mascara Maybelline Colossal Volum Express


Pentru ten:
- Concealer NYX, Light
- Fdt Maybelline Affinitone Mineral, 21 Nude
- Blush NYX, Natural


PS: evideeent am uitat sa pun watermark pe poze, dar ma astept sa se inteleaga de la sine ca sunt facute de mine, altfel as fi precizat sursa.

Va doresc o seara frumoasa si maine o zi cat mai buna, poate cu soareeeee! Sper, pentru ca m-am plictisit deja de ploaie si de vant.. Si coafura nu rezista!!!! :((
Daca aveti nelamuriri sau intrebari, sugestii, astept comentariile voastre!

PS2: Blogger anunta ca pana pe 20 octombrie, pozele nu vor putea si vazute pe blog din cauza ca se lucreaza la server, cel putin eu asa am inteles.. :(

Va pup!

Take care!
XOXO.