miercuri, 6 octombrie 2010

M-au rapit extraterestrii :|


Hey hey hey hey!
Mi-ati simtit lipsa? Macar acolo putin? Putin putin? Nu m-au rapit extraterestrii, pur si simplu mi-am schimbat abonamentul la Internet si doamnele acelea dragute de la RDS au uitat sa ma anunte ca trebuie sa sun pentru programare, sa vina sa-mi activeze si mie cablul. Sigur au omis, m-ar fi informat ele cu siguranta corect. (oare?!)

EI bine, now I'm baaack! Dupa exact 5 zile de no-internet-connection, ceea ce inseamna.. a lot! Va inchipuiti ca am o gramadaaaa de recuperat si tot atatea lucruri noi pregatite pentru blooog :D Eu una v-am dus dorul, mai ales ca dimineata nu mai aveam ce sa citesc! Am tocit telecomanda la televizor si tare dezamagita am fost de unele dintre posturile mele preferate care dau aceleasi si aceleasi programe din ora in ora! Absuuurd.

Anyway, acum in sfarsit mai diversificam putin programul si cu internetul asta si pot sa reiau activitatea si pe blog si pe altele pe care mai activam eu in "trecut" acum 5 zile :))
O sa reusesc sper sa citesc toate blogurile pe care le am salvate in blogroll pentru ca sincer mooor de curiozitate sa vad ce-au mai facut fetele zilele astea!! Si mai ales cu ce noutati v-au mai surprins! :D

Va pup si trust me, it feels amazing to be back!

Take care!
XOXO.