duminică, 19 septembrie 2010

Review: NYX products

Hey hey! Stiu ca in ordinea in care am scris postarile urmatoare am pus back to school prima, dar am avut mici probleme cu aparatul foto si mi-a murit bateria. Asa azi o sa va retin cu un review la 2 produse NYX pe care le am de vreo 2 saptamani si la care aveam pregatita povestea :))

So here we go. Ah inainte, vroiam sa va mai spun ca mi-am facut un plan pe care sa-l urmez la reviews ca sa-mi fie mai usor si sa nu uit vreun punct important. Sper sa va fie de folos!

  • Eyeshadow Base, nuanta White
Descriere neoficiala: Baza de machiaj pentru fardul de pleoape.
Ce promite: 100x culori mai puternice si mai rezistente.
Face? Da.
Parere personala: Am fost in dubiu cand a fost momentul sa aleg nuanta bazei. Vroiam Skin Tone, dar m-am indreptat mai mult spre White, pentru ca citisem mai multe reviewuri bune despre ea asa ca am ales-o intr-un final. Multumita de alegere? Oarecum. O folosesc de o saptamana deja si cred ca mi-am format o parere care merita exprimata. Intr-adevar, culorile fardurilor sunt mult mai aprinse atunci cand aplic baza inainte pe pleoape, rezista mai mult si din prafoase, au tendinta sa se faca usor cremoase. Fiind prima baza pe care am folosit-o vreodata, mi se pare destul de greu de blenduit culorile, pentru ca inca invat sa ma obisnuiesc cu nuantele tari si cu cantitatea (considerabil mai mica) de fard pe care trebuie sa o folosesc acum. Machiajul nu mai are acum tendinta de a se "strange" pe pleoapa mobila, culorile ramane exact acolo unde le pun prima data si nu se amesteca ciudat intre ele dupa 2-3 h, cum pateam fara baza. Overall, sunt multumita de imbunatatirile pe care baza le aduce machiajului.
Mirosul este foarte dragut, usor floral, consistenta cremoasa, nu trebuie aplicata foarte multa cantitate pentru ca atunci chiar exista riscul sa se stranga machiajul. Eu o aplic cu buricul degetului inelar si o intind pe toata suprafata pleoapei.
Pret: 22 RON
O sa mai cumpar? Probabil.
Nota: 8/10

  • Creion de ochi nuanta Brown
Descriere neoficiala: Creion pentru ochi/sprancene.
Ce promite: Culori puternice, rezistente.
Face? Aproximativ.
Parere personala: De la un creion de ochi ma astept la 2 lucruri: sa aiba mina moale si sa nu se intinda. Ce am gasit la creionul de la NYX? Ei bine, exact acest lucru. Mina este suficient de moale, nici prea prea nici foarte foarte, culoarea este exact nuanta de maro pe care mi-o doream. O pot folosi atat la ochi, cat si la sprancene, pentru ca se potriveste cu nuanta parului meu, iar negru la sprancene pentru mine e prea mult! Rezista? Da! Dupa 5 ore de purtat in zone calduroase, linia de creion era inca perfecta (atat cat stiu eu sa o fac perfecta :))) nu se intinsese si nici nu se imprimase pe zona din apropierea osului sprancenei (stiti la ce ma refer, creioanele alea care lasa urma neagra/maro cand deschideti ochiul). Textura, cum am mai spus, e moale, foaaarte usor cremoasa, si este si destul de pigmentat. In imagine am pus si un swatch, la lumina naturala, fara blitz.
Pret: 8 RON
O sa mai cumpar? Da.
Nota: 9/10

Sper ca nu v-am plictisit, scuze de post super lung, dar nu merita sa scriu un singur review, nu am avut chiar atat de multe de zis despre cele 2 produse.

Next: speeer si sperati si voi cu mine :)) ca mi se incarca bateria aia odata la camera, pentru back to school look, ca deja suntem spre sfarsitul lui septembrie si ideile mele se lasa asteptate :))

Take care, XOXO.