duminică, 26 septembrie 2010

Review: ELF brushes

Heeeeeeey! ♥

Vineri mi-a venit in sfarsit prima comanda la ELF! Am avut cateva emotii mai ales ca dupa ce am plasat-o, am inceput sa citesc o gramada de reviewuri nemultumitoare despre pensule, si oarecum stiam si dinainte ca fusesera ceva probleme cu loturile celor de la ELF. Dar am zis sa-mi incerc totusi norocul si sa-mi comand 2 pensule pentru fardul de ochi si 1 pensula All Face. Le-am asteptat cu nerabdare pentru ca eram curioasa cum sunt, sunt primele mele pensule speciale pentru aplicarea fardului de pleoape.

Ca sa fie cat mai inteles reviewul, am ales sa fac si o comparatie itnre pensulele ELF si cele pe care le foloseam inainte (o sa le mai folosesc si de acum inainte, sunt convinsa), pe care mi le-am cumparat din Hondos Center, din Salonic, Grecia, sunt no-name, am dat 2 euro pe una, acum 2 ani :D

O sa le iau pe rand, ca sa fie ordonat :)
  • Pensula pentru eyeshadow
Descriere neoficiala: Pensula pentru aplicare fard de ochi.
Ce promite: Absoarbe o cantitate perfecta de fard de ochi care se pastreaza timp indelungat pe pleoapa. Contureaza ochiul cu atingeri naturale pentru o aplicare usoara si precisa. (eyeslipsface.com.ro)
Face? La mine, da.
Parere personala: Fiind prima pensula de genul pe care o detin, nu prea eram hotarata sa-I fac review, ca sa nu fiu subiectiva. Dar zilele trecute, am avut ocazia sa o incerc, sa-mi fac o parere despre ceea ce “stie” sa faca, pentru ca si inainte tot pensule foloseam pentru aplicarea fardului pe pleoape.
Imi place ca perii sunt moi, imi place mult forma in care sunt tunsi, si intr-adevar imi asigura o aplicare buna pe intreaga pleoapa sau pe zona in care vreau sa fie aplicata culoarea. Atunci cand aplic varful pensulei pe fard, nu trebuie sa fac decat miscari fine de apasare si cantitatea de pe pensula imi este suficienta pentru aplicare. Spre deosebire de celelalte pensule pe care le foloseam inainte, are perii putin mai tari, mai puternici, mai “fixi”, n-as stii cum sa va explic, asa ca o sa va las dupa review si o poza comparativa cu ce foloseam inainte si veti vedea voi singure diferenta si la ce ma refer.
Nu-mi place ca nu pot blendui foarte bine cu ea, asa cum eram obisnuita inainte cu celelalte pensule. Cu ele aplicam fardul si tot cu ele blenduiam, DAR stiu ca pensula de la ELF este strict pentru aplicare, pentru blenduit se folosesc alte pensule, special create pentru asa ceva! Pensulele pe care le aveam eu inainte le voi folosi acum pentru blending, intrucat le consider perfecte pentru asa ceva.
Inca nu am spalat-o si nu stiu cum se comporta, poate o sa fac un update mai tarziu.

Pret: 8 RON
O sa mai cumpar? Probabil.
Nota: 9/10 - nu-i dau maxim pentru ca nu am spalat-o inca si nu vreau sa exagerez la nota.

Ce foloseam inainte:

Manichiura e cea prezentata in postarea Nude is my new Black,
observati ca a rezistat, doar ca mi-au crescut unghiile la baza
  • Pensula All Face
Descriere neoficiala: Pensula pentru fata.
Ce promite: Aplicarea blushului, a bronzerului, a pudrei.
Face? Da.
Parere personala: Aici nu e povestea chiar atat de lunga pentru ca si pensula pentru fata pe care o foloseam inainte era aproximativ la fel.
Imi place la pensula de la ELF ca are perii fini, moi, e suficient de deasa si aplica foarte bine blushul. Pentru bronzer si pudra nu am incercat-o intrucat nu folosesc. Si cealalta pensula pe care o aveam are perii fini, dar numai dupa spalare, apoi incep sa se mai aspreasca putin. Pana la urma, are 2 ani de utilizari zilnice si spalari. Imi place si designul pensulei de la ELF, adooor culoarea perilor (brun roscat)! Nu am spalat-o inca si nu stiu nici ea cum se comporta, desi am auzit pe la fete ca ii cam pica fire. Ramane de vazut si la mine ce s-o intampla, dar pana acum sunt multumita de calitatea ei, raportata la pretul extrem de mic pentru o pensula de fata!
Nu-mi place ca atunci cand aplic blushul cu ea ii pica perii. Nu excesiv, dar mai ramane cate un fir roscat pe fata si mi-e teama ca o sa ramana "cheala" dupa cateva utilizari. + ca se vede ca perii nu sunt prea bine fixati in suportul de pe maner. La pensula pe care o aveam se vede exact indoit suportul. Sper sa nu fie asta o problema atunci cand o voi spala.
Overall, nu am avut probleme cu produsul, nici la maner, nici cu perii prea aspri, cum au intalnit fetele. Dar poate am fost eu un caz fericit, nu bag mana in foc si in niciun caz nu afirm ca fetele nu au dreptate!! Sa nu se inteleaga gresit. :D

Pret
: 8 RON
O sa mai cumpar? Nu m-a convins.
Nota: 8/10 - pentru ca nu am spalat-o inca.

Anyway, sunt multumita de calitatea celor 2 produse, designul este foarte dragut, imi place ca scrie pe fiecare pensula la ce trebuie folosita si mi se pare extrem de finut designul, culoarea untului a manerului combinata cu argintiul suportului perilor.

Va mai las o poza cu ceea ce foloseam eu inainte, pensulele pentru fard si pensula pentru blush (bronzer si pudra nu folosesc, am mai mentionat).

Imi cer scuuuze daca vi se pare prea lung postul, dar doar nu era sa fac 2 diferite pentru pensule si am vrut sa fie cat mai clar reviewul, asa cum si mie mi-ar placea sa citesc despre produse, cat mai complet. Daca am ratat ceva, astept sa-mi spuneti :D

Take care!
XOXO.