marți, 21 septembrie 2010

Nails: Nude is my new black!

Hey!! :D

Stiu stiu ce o sa ziceti: "A zis ca urmeaza un back-to-school mai intens, si pune unghii!!" Hahaha ei pentru mine, tot din lookul pentru scoala fac parte si unghiile de astazi. O buna perioada de timp mi-am cautat o nuanta de oja mata, nude, deloc sidefata! Si am incercat muuulte, am comandat de la Avon si Oriflame tot ce se putea a se vrea nude. Si ma trezeam cu cate o oja ROZ, sidefata, in niciun caz opaca. Asa ca am renuntat intr-un final la cataloagele care nu prezinta culorile asa cum sunt ele in realitate, si am ales o varianta mai ieftina: magazinele de la metrou, cu "de toate". Si mi-a sarit in ochi o nuanta de la Golden Rose, nr 208.

O folosesc de aproape un an pentru nude nails si vreau sa spun ca sunt mai mult decat incantata de ea! E mata, bej, opaca, n-are pic de glitter in ea, nici macar discret, nimic, iar rezultatul final este foarte lucios.
Perfection is not real, deci si oja asta are cateva minusuri. Ce nu-mi place: trebuie neaparat 2 aplicari pentru ca raman linii inestetice pe unghii din cauza ca oja este mai mult ca o pasta, iar pensula nu e tocmai de ajutor, iar la a 2a aplicare trebuie foarte mare atentie pentru ca, consistenta este destul de groasa si la fel, pot aparea linii de la aplicare.

In rest, rezista pe unghii in jur de 3 zile, asta in cazul in care spalati mult, cu apa calda, etc. Daca nu prea aveti de-a face cu de-ale casei, pot sa zic ca rezista pana la 1 saptamana, maxim.

N-am mai facut poza la sticluta pentru ca nu era relevanta, asa ca va las 2 poze, una cu blitz, una fara, la lumina naturala.

PS: sorry ca n-am apucat sa sterg marginile, nu se uscase inca de tot oja si n-am vrut sa risc sa-mi stric "opera" :))


XOXO.