marți, 28 septembrie 2010

Make-up: Nina Dobrev Vampire's Girlfriend Inspired

...as seen on Dodo.
First, of all, hey!! S-a anuntat la televizor ca asta ar fi ultima zi calduroasa, urmand niste ploi torentiale prin toata tara, asa ca hai sa ne bucuram de soarele asta care a fost destul de generos cu noi anul asta :D Sfarsitul lui septembrie si afara sunt 25+ grade! :D

Nu mai stiu daca v-am mentionat pe blog, dar vreau ca my look pentru back to school anul acesta sa fie inspirat din cel realizat de Dodo, dupa Nina Dobrev, Elena din Vampire Diaries. Si eu sunt o mare fana a serialului si stilul Elenei se apropie oarecum de al meu, si am zis ca ar fi cazul sa incerc si eu lookul pe care l-a propus Do.


Pozele de inspiratie:

De precizat ca eu n-am avut gene false :( Intregul tutorial si ce culori/nuante a folosit, le gasiti la ea pe blog, am lasat linkul catre postarea ei.

Machiajul nu este copiat dupa Nina Dobrev, e doar o interpretare a ceea ce poarta ea in fiecare episod din Vampire Diaries. Nu pretind ca seman in vreun fel cu ea.

Here's what I came up with :)

Mi-a iesit kind of messy, din cauza ca fardul maro care il am eu e cam prafos si pe unele portiuni se vede mai inchis sau neblenduit :( Pe viu arata mult mai bine :(

Ce-am folosit:

Ca baza: NYX Eyeshadow Base, nuanta White
Concealer: NYX nuanta Light
1 - Creion NYX Pencil Long Eye, nuanta Black
Mascara: Rimmel Extra Super Lash, Black


Take care!
XOXO.