duminică, 26 septembrie 2010

Let's eat some muffins!

Hey girls!!
Ce zi urata e azi! Ploua si e frig, tocmai intr-o zi de duminica in care aveam si noi liber sa iesim, nu putem! E clar, toamna a venit si o sa fie din ce in ce mai multe ploi si vreme mohorata.

N-am mai postat de ceva vreme si nu vreau sa ma dati pierduta, ieri am avut treaba, montat mobila prin casa.. Yes, hard working girl here :)) Asa ca azi am zis sa va arat isprava mea de acum 2 zile.

Eram prin Carrefour cu mama si uitandu-ne asa plictisite la raionul cu "plicuri", mamei i-au atras atentia niste cutii noi de la Dr.Oetker, si cand imi arata "Muffins" si o imagine extrem de delicioasa pe ambalaj. Am pus repede un pachet in cos, de vanilie cu fulgi de ciocolata. Dar cum acasa ne asteapta mereu 4 gusturi diferite, am luat si pachetul cu cacao si fulgi de ciocolata.

Pret: ~7 Ron (a fost 6ron si ceva, depinde de magazinul de unde cumparati)

Am ajuns acasa si am inceput sa preparam "minunatiile", in speranta ca o sa-i facem o surpriza tatalui meu care se intorcea dintr-o calatorie prin tara. Asa ca am urmat exact instructiunile de pe cutie (nu trebuie sa adaugati decat oua, ulei si lapte la praful pe care il gasiti intr-un pliculet) si am turnat aluatul in formele de copt (la fel, se gasesc in pachet). La cuptor au stat vreo 30 de min si rezultatul il veti vedea in pozele de mai jos!


LE: dintr-o cutie, ies 12 muffins :)
Arata delicios, si credeti-ma, au un gust exceptional! Dar acum depinde si de preferintele fiecaruia, mie mi s-au parut ca nu sunt dulci, asa ca data viitoare cand voi mai cumpara, cu siguranta o sa adaug si o lingura de zahar si vreo 2 pliculete de zahar vanilat, pentru aroma.

Nu sunt greu de facut si merita, atunci cand aveti musafiri pe neasteptate si va anunta in ultimul timp. Tata a fost foarte incantat de surpriza, desi prima lui reactie a fost "De la ce magazin le-ati cumparat?" :)) Aratau chiar profi yey!

Anyways, mai pe seara vreau sa fac un review la pensulele de la ELF, am primit vineri pachetul si abia ce am reusit sa le incerc si eu si sa-mi fac o parere despre ele :D O sa fac review in comparatie cu niste pensule no-name pe care le am de 2 ani si le folosesc zilnic. You'll see :)

Until then, Take care!

XOXO.