sâmbătă, 18 septembrie 2010

Guess who's back?!

Heeey!! Ce dor mi-a fost de voi!

Joi am ajuns si eu in sfarsit acasa dupa excursia de care v-am povestit in postul trecut, de acum o saptamana. A fost super distractiv, exact asa cum ma asteptam sa fie, ne-am revazut verii dupa o gramada de ani (suna a Surprize, surprize :))) Anyway, am fost si am vizitat Sibiul (partea veche a orasului), Arad si Timisoara. N-o sa va plictisesc cu povesti de calatorie, dar vroiam macar sa mentionez pe unde am fost si ce-am vazut.

Mi-a fost dor de voooi, am reusit zilele astea, de cand am ajuns inapoi, sa recuperez postarile pierdute (si au fost cevaaa!) si sa citesc toate blogurile pe care le am la blogroll.

N-o sa va mai plictisesc cu postarea mea "random" vroiam doar sa anunt ca m-am intors, iar de maine incep postarile care le aveam pregatite :D

What's next?
  • back to school look (fashion + make-up ideas)
  • haul (fashion)
  • review NYX eyeshadow base - White
XOXO.